Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som kan hjelpe meg, komme med tips. Saken er den at jeg har vært i lag med min kjærest i 9måneder og vi har hatt det FANTASTISK i lag helt til nå, men den siste måneden har vært ræva for å si det sånn. Jeg blir så fortvilt vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, hun blir så fort sur og sint, jeg hater det rett og slett... vet ikke hvor lengre jeg kan leve slikt. Skulle ønsker man kunne trykke på en knapp også var alt tilbake til normalt, men slik er dessverre ikke.

Hun snakker bare om dårlige ting som har hendt slik at vi krangler, nesten som at hun ønsker å krangle hele tiden.. åååå!!!!... Jeg elsker henne av HELE mitt hjerte, vil dele livet mitt med henne, har ekstremt sterke følelser for henne. Var som om livet mitt begynte når jeg traff henne.. Er redd for at det skal gå i vasken nå pga dette. Ønsker bare at hun blir blid og glad slik som hun brukte å være. Håper noen kan hjelpe meg. Hilsen en som har vondt i hjertet.

Skrevet

Det første som slo meg var at hun er gått lei av forholdet. Du virker veldig intens og er kanskje typen som ønsker å få positive tilbakemeldinger hele tiden.

Ikke elsk henne ihjel.

Hvis dette er tilfelle, bør du nok ta det mer med ro i forholdet. La henne få litt tid for seg selv.Tid til venninner o.s.v.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Snakk sammen, og vær ærlig! Si det du skrev her. Hun er ikke gravid, da....? Jeg ble hissig da jeg var gravid, og det var så kjedelig.. Har hun gått lei bør hun si det. Prøv å snakke sammen, og kos dere i helgen!

Skrevet

Det første som slo meg var at hun er gått lei av forholdet. Du virker veldig intens og er kanskje typen som ønsker å få positive tilbakemeldinger hele tiden.

Ikke elsk henne ihjel.

Hvis dette er tilfelle, bør du nok ta det mer med ro i forholdet. La henne få litt tid for seg selv.Tid til venninner o.s.v.

Jeg er helt enig med naiv. Du virker veldig intens og *klamrende*, og da får ikke kjærlige følelser utvikle seg.

Jeg vil tro at hun forsøker å skaffe seg et pusterom ved å lage krangler.

Du vet hva som skjer med 2 planter som står for tett sammen? Begge dør i mangel av lys og næring.

Skrevet

Ikke elsk henne ihjel.

Nei, absolutt ikke, hun elsker meg av hele mitt hjerte. Hun forguder meg, hun sier hun vi dele livet med meg. Å vet hun vil, hun skriker når vi krangler. Hun sier ALDRIG gå fra meg.. Kan det ha noe med at hun har ett dårlig selvbilde og veldig sjalu.. hjelp

Skrevet

Jeg er helt enig med naiv. Du virker veldig intens og *klamrende*, og da får ikke kjærlige følelser utvikle seg.

Jeg vil tro at hun forsøker å skaffe seg et pusterom ved å lage krangler.

Du vet hva som skjer med 2 planter som står for tett sammen? Begge dør i mangel av lys og næring.

Hei, nei. Vet at det ikke er det. Hvis det hadde vært opp til henne ville hun vært ilag med meg 24timer i døgnet.

Skrevet

Hei, nei. Vet at det ikke er det. Hvis det hadde vært opp til henne ville hun vært ilag med meg 24timer i døgnet.

HEI NORDISK!!

Jeg tror ikke at hun er gått lei deg!!

Jeg vet jo ikke hva dere egentlig krangler om når du sier "hun snakker bare om triste ting som er skjedd, og at hun kanskje er litt negativ".

Har det skjedd noe i livet hennes tidligere som tilsier at hun reagerer med frustrasjon og sinne, og hvis det er tilfelle- at dette er hennes måte og "takle ting "på?!

Jeg vet ikke.

Men jeg tror at hennes største frykt er at du skal forlate henne, at hun må ha "beviser" hver dag- fra DEG om at du elsker henne. Hvis du ikke "beviser" dette hver dag, da blir hun utrygg.

(bare spekulerer litt)

Tror med sikkerhet at hun har dårlig selvbilde - at "noe" har skjedd i livet hennes som er vondt kanskje?

Og tro meg kvinner har UTROLIG GOD HUKOMMELSE!!

Du virker til å være en meget hensynsfull og at du viser interesse for hva som "rører seg oppi hue hennes", for å vite det må dere prate om ting.

Du kan ikke forvente at hun skal gå rundt hele dagen med et stor glis om munnen, og si at alt er bra....tydeligvis så har hun det ikke bra- dette vet du jo siden du har skrevet inn hit.

Du må ta et initiativ og prate med henne(som du sikkert har prøvd), jeg mener at dere må sette dere inn i hverandres tanker og føleleser, dere må definitivt bli sikrere på hverandre.

Når det er gjort- er MYE gjort.

Vi kvinner HØRER mer, SER mer og FØLER mye mer om nesten alt..

Keep that in mind.

Legg govilja til og dette ordner seg hvis dere "tør" og la følelser gode eller dårlige, være endel av forholdet.

Tro meg- du kan bli positivt overrasket....hvis du lar "ting " bare komme naturlig.

(vet at dette ble litt rotete men men)

Ønkser deg LYKKE TIL!!!

Mvh

-oversensitive-

Skrevet

HEI NORDISK!!

Jeg tror ikke at hun er gått lei deg!!

Jeg vet jo ikke hva dere egentlig krangler om når du sier "hun snakker bare om triste ting som er skjedd, og at hun kanskje er litt negativ".

Har det skjedd noe i livet hennes tidligere som tilsier at hun reagerer med frustrasjon og sinne, og hvis det er tilfelle- at dette er hennes måte og "takle ting "på?!

Jeg vet ikke.

Men jeg tror at hennes største frykt er at du skal forlate henne, at hun må ha "beviser" hver dag- fra DEG om at du elsker henne. Hvis du ikke "beviser" dette hver dag, da blir hun utrygg.

(bare spekulerer litt)

Tror med sikkerhet at hun har dårlig selvbilde - at "noe" har skjedd i livet hennes som er vondt kanskje?

Og tro meg kvinner har UTROLIG GOD HUKOMMELSE!!

Du virker til å være en meget hensynsfull og at du viser interesse for hva som "rører seg oppi hue hennes", for å vite det må dere prate om ting.

Du kan ikke forvente at hun skal gå rundt hele dagen med et stor glis om munnen, og si at alt er bra....tydeligvis så har hun det ikke bra- dette vet du jo siden du har skrevet inn hit.

Du må ta et initiativ og prate med henne(som du sikkert har prøvd), jeg mener at dere må sette dere inn i hverandres tanker og føleleser, dere må definitivt bli sikrere på hverandre.

Når det er gjort- er MYE gjort.

Vi kvinner HØRER mer, SER mer og FØLER mye mer om nesten alt..

Keep that in mind.

Legg govilja til og dette ordner seg hvis dere "tør" og la følelser gode eller dårlige, være endel av forholdet.

Tro meg- du kan bli positivt overrasket....hvis du lar "ting " bare komme naturlig.

(vet at dette ble litt rotete men men)

Ønkser deg LYKKE TIL!!!

Mvh

-oversensitive-

Takk :)

Skrevet

For meg ser det ut at dere begge to er for intense og har lite bakkekontakt. Ro ned litt.

• 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...