Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde en spontan abort i fjorsommer. har brukt albyl-e i 3mnd nå. uten resultat. etter dette har jeg nå hatt blødninger i 14 dager.har vært hos lege han sier at alt ser ok ut, men snakket om at jeg kanskje skulle begynne med hormoner. hormorer for overgangsalder ?????? (37 år) ønsker så sterkt et barn til, har en jente på 16 år.er det noen som kanskje har svar og gode råd???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111727-hormoner-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har drevet målrettet med forsøk siden i fjorsommer, er på tide at dere blir utredet for å finne årsaken til at du ikke blir gravid. Jeg skjønner ikke helt poenget med albyl E hvis du bare har hatt én spontanabort. Etter 3 aborter, er det større grunn til å forsøke den type behandling, for da kan det være en forklaring at blodet i livmorveggen koagulerer for lett. Hvis det derimot er problemer med å _bli_ gravid, bør dere isteden få sjekket sædkvalitet, eggløsning, eggledere og hormonnivåer.

Be om å bli henvist til utredning, så finner dere ut av hva problemet er. Når du er såpass voksen, er det dumt å kaste bort tiden. Jeg er ikke sikker på om det fortsatt praktiseres aldersgrense for prøverørsbehandling ved sykehusene. I så fall tror jeg den er på 38 år.

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111727-hormoner-og-s%C3%A5nt/#findComment-664881
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...