Gå til innhold

Enda ikke fått Utspring, og får ikke fub.no til å virke.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sidsel i FUB

Det kan være gammelt "rusk" som ligger igjen på PC'en din og som skaper krøll. Hvis du går inn på Tools - Options og på General-fliken sletter filer som ligger i Temporary Files (klikk der det står Delete Files omtrent i midten) så sletter du alle filer som har blitt lagret og som egentlig skal hjelpe deg å få opp sider du har sett før kjappere. Dette er noe alle bør gjøre med jevne mellomrom for det lagres mye rusk her...

Håper det funker og at du kommer inn til oss igjen der.

Send meg gjerne en e-post med navn og adresse så skal jeg søke deg opp i registeret og kontrollsjekke at det ikke er noe tull og tøys der. Får ikke gjort det før til neste uke, dessverre.

Beste hilsner,

Gjest Sidsel i FUB

Det kan være gammelt "rusk" som ligger igjen på PC'en din og som skaper krøll. Hvis du går inn på Tools - Options og på General-fliken sletter filer som ligger i Temporary Files (klikk der det står Delete Files omtrent i midten) så sletter du alle filer som har blitt lagret og som egentlig skal hjelpe deg å få opp sider du har sett før kjappere. Dette er noe alle bør gjøre med jevne mellomrom for det lagres mye rusk her...

Håper det funker og at du kommer inn til oss igjen der.

Send meg gjerne en e-post med navn og adresse så skal jeg søke deg opp i registeret og kontrollsjekke at det ikke er noe tull og tøys der. Får ikke gjort det før til neste uke, dessverre.

Beste hilsner,

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...