Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Hvordan er det? Hvordan skal det utføres? (din mening) 0 Siter
Gjest fanden Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Unnskyld meg men trodde det var litt "roligere" på seksualitet midt på dagen..Faen nå er resten av dagen ødlagt:( 0 Siter
flowy Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Unnskyld meg men trodde det var litt "roligere" på seksualitet midt på dagen..Faen nå er resten av dagen ødlagt:( Det er vått, men ikke for vått. Dessuten er det mykt og tett. Ikke noe luft i mellom... Hvis noen skjønner hva jeg mener. 0 Siter
Babette Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Ikke for mye gaping. Jeg klinte en gang med en som gjorde meg våt i hele trynet. Det var bånn i bøtta, selv for ei tispe som meg. Og jeg ville aldri, aldri kysse en som bruker snus. Puke! Tydelig smak av tannkrem eller munnvann er også turnoff. Det er bedre å smake gammelost enn Frisk. For øvrig er jeg enig med flowy. Det må være tett og mykt. 0 Siter
punkyB Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Ikke for mye gaping. Jeg klinte en gang med en som gjorde meg våt i hele trynet. Det var bånn i bøtta, selv for ei tispe som meg. Og jeg ville aldri, aldri kysse en som bruker snus. Puke! Tydelig smak av tannkrem eller munnvann er også turnoff. Det er bedre å smake gammelost enn Frisk. For øvrig er jeg enig med flowy. Det må være tett og mykt. Og jeg er enig med Bebette. Dessuten må tungen brukes - og ikke være en vassen liten sak som bare slenger i kjeften. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Ikke for mye gaping. Jeg klinte en gang med en som gjorde meg våt i hele trynet. Det var bånn i bøtta, selv for ei tispe som meg. Og jeg ville aldri, aldri kysse en som bruker snus. Puke! Tydelig smak av tannkrem eller munnvann er også turnoff. Det er bedre å smake gammelost enn Frisk. For øvrig er jeg enig med flowy. Det må være tett og mykt. ...og røyk - fy f**n:-) 0 Siter
spirito Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Det beste kysset kan ikke beskrives, det må oppleves! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.