Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei der ute!

Jo - i dag fikk jeg vite svar fra blodprøven - negativ. Har vekslet mellom å være pessimist til optimist de siste dagene, men nå fikk vi altså svaret. Uff vi føler oss begge tomme i dag. Det verste er som vanlig det at jeg blir redd for at det aldri blir vår tur igjen og at jeg synes årene går så fort og føler jeg har liten tid.

Nei dette er ikke gøy. I tillegg har vi altså brukt 2 uker av ferien vår på dette - men har heldigvsi hatt strålende vær da.

Ja, ja er litt trist i dag.

Ha en fin sommer til dere alle - så får vi gå på med ny giv fra høsten.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111832-enda-et-fors%C3%B8k-i-dass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei!!!!!

Kunne det ikke gå bra denne gangen da....

Skjønner at du har en tøff dag, man holder jo motet oppe og håper til det siste.

Godt at du klarer å frem se mot neste forsøk.

Kjedelig å bruke ferien på dette, håper dere har noe igjen så dere får tatt vare på hverandre fremover.

Stoooor, trist klem fra

Jeg mitt ego leste ikke ditt inlegg - var altfor selvopptatt!

Beklager masse - vet og føler absolutt hvordan du har det nå! Tomheten - ja - prøv bare å fylle det opp med annet som kan være morsomt på sommeren?

Vet at det er det vanskeligste av alt å fylle "tom rommet".....

Det er vår tur neste gang!! Jeg lover deg!

Store - Varme - Goa Klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...