Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 4-5 år siden veide jeg nesten 90 kilo. Jeg begynte å trene litt, men aller viktigst: å spise sunnere, og gikk i løpet av kort tid (5-6 måneder) ned nesten 30 kilo, til omkring 60; noe som passer min 175 høye pinglekropp betydelig bedre. Nå har jeg ligget stabilt på denne vekta siden.

I det siste året har jeg trent ganske mye. Jeg har hatt en liten antydning til mave og syntes rumpa mi hang litt. Siden jeg aldri i hele mitt liv har sett min egen magemuskel, tenkte jeg at tiden var inne. Treningen har absolutt hatt sin effekt. Jeg har lagt på meg 4-5 kilo muskler, samtidig som underhudsfettet har blitt kraftig redusert. Jeg bommet litt til å begynne med og trente bort muskulatur fordi jeg til å begynne med feilberegnet fullstendig hva man må stappe i seg når man trener og forbrenningen er på topp. Men nå er alt så meget bedre. Faktisk er jeg ganske stolt over min forvandlig fra sofagris til friskus.

MEN:

Magen og rumpa er der fortsatt, om enn mindre, selv om ellers kroppen er aldri så definert. Ikke at jeg ikke er fornøyd - bare så det er sagt;) Men jeg kunne jo tenke meg å ha en sixpack, ikke en firepack. Jeg har liksom ikke noe behov for å kunne trekke magen over knærne, når kulda setter inn.

Jeg trodde huden fornyet seg, men ikke at den fornyet seg i fire nummer for stor størrelse.. Nå har det gått flere år siden jeg var feit, hvorfor har ikke huden tatt konsekvensene av det??? Så lenge jeg har ekstra hud her, så vil jo også alle utskeielsene legge seg her, fordi det er mye hud som fettet kan legge seg under, hehe.

Det er ikke aktuelt å skjære bort noe. Jeg synes folk som jobber med kosmetisk kirurgi er verdens avskum og kunne ikke tenke meg å bruke en krone på en sånn en.

Er det noe jeg kan gjøre? Snurre den rundt og sette en gummistrikk på den, til den detter av? Knaske anabole steroider til jeg er så stor at huden har strukket seg ut?

Hva med kremer, soling etc.

Saken er at jeg ikke har peiling på dette. Jeg er liksom selvlært i både slanking og trening, og har aldri satt foten en Fedonkur eller et helsestudio, langt mindre på en hudklinikk..

Finnes det kremer eller slikt? Anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111845-hud-til-overs-p%C3%A5-rumpe-og-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...