Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/07/07/373093.html

Er virkelig noen så dumme at de sender penger og en mobil til en person de aldri har så mye som snakket med? Bare fordi de tror de skal få seg litt.

Det har vært så mange slike saker i media at jeg klarer ikke å skjønne at noen lar seg lure.

Kanskje en kjekk måte å få litt feriepenger på.

Fortsetter under...

*lol*...er det mulig å være så dumme? Jeg fatter ikke hva enkelte menn kan få seg til å gjøre for å tro at de kan få seg litt.

Hadde de enda blitt kjent med jenta og snakket med henne. Men når de ikke en gang vet at det er ei jente en gang, da er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt.

petter smart

Jeg skjønner godt at mennene synes det er pinlig å anmelde dette. For ei slu heks.

Mannfolk er snille og naive. Kvinner er slemme.

Får jeg sebrastempel i boken min nå, petter?

Det er jo slett ikke sikkert at det står en kvinne bak engang.

I utgangspunktet har du selvfølgelig rett, menn er snille og naive (selv om disse nok krysser over grensen til totalt hjernedøde).

Du kan få en stjerne, holder det? Kan ikke dele ut sebrastempler i hytt og pine heller :-)

Jeg skjønner godt at mennene synes det er pinlig å anmelde dette. For ei slu heks.

Mannfolk er snille og naive. Kvinner er slemme.

Får jeg sebrastempel i boken min nå, petter?

Hva skal til for å få en sebrastjerne??

Jeg er jo faktisk ofte litt enig med Petter'n - men ikke si det til han da er du snill. Her har han jo veldig rett i dette tilfellet - men det er jo hans egne som er stokk dumme. Vedkommende som har gjort dette er jo kanskje slu - men smart. Og det var ikke meg *S*

*lol*...er det mulig å være så dumme? Jeg fatter ikke hva enkelte menn kan få seg til å gjøre for å tro at de kan få seg litt.

Hadde de enda blitt kjent med jenta og snakket med henne. Men når de ikke en gang vet at det er ei jente en gang, da er de så dumme at de nesten fortjener å bli lurt.

Hei smukken ;)

Annonse

Jeg er jo faktisk ofte litt enig med Petter'n - men ikke si det til han da er du snill. Her har han jo veldig rett i dette tilfellet - men det er jo hans egne som er stokk dumme. Vedkommende som har gjort dette er jo kanskje slu - men smart. Og det var ikke meg *S*

Siden du sier det sånn, var det nok du, ja. Ser man det! Du virker så snill og uskyldig, men under den skikkelige overflaten lusker en slu og beregnende punky rundt, på jakt etter grabukker hun kan lure.

Hvis du er enig med petter i de store spørsmålene, kan du melde deg inn i partiet vårt. Det koster bare 100.000 i året. Pengene legges kontant i Norgespakke og sendes til kassererske Babette. Telefon har jeg, takk.

Jeg får pakke, du får sebrastempel. Petter nikker og sier det er OK.

Siden du sier det sånn, var det nok du, ja. Ser man det! Du virker så snill og uskyldig, men under den skikkelige overflaten lusker en slu og beregnende punky rundt, på jakt etter grabukker hun kan lure.

Hvis du er enig med petter i de store spørsmålene, kan du melde deg inn i partiet vårt. Det koster bare 100.000 i året. Pengene legges kontant i Norgespakke og sendes til kassererske Babette. Telefon har jeg, takk.

Jeg får pakke, du får sebrastempel. Petter nikker og sier det er OK.

Næh - så spennende - dette må jeg bli med på !!

Løper ut og sender pakke med en gang jeg !!! Adressen har jeg jo etter at jeg sendte de 20 000 for sextips her forleden dag. Det må nok være noe feil med posten siden de ikke har kommet fram til meg enda men .....

petter smart

Du er avslørt, din skap"Petter" ;-)

Men "hans egne", det var rimelig oss mot dem mentalitet. Har du blitt påvirket av mine innlegg kanskje?

Og medlemsavgiften skal selvfølgelig sendes til meg :-)

Gjest A lil wonder

Jeg vet ikke helt hva andre drev med, men for min del personlig har jeg ikke noe seksuell tone med mine (menn)venner. Jeg fikk gaver for 10 000 kr og billetter for 2 jeg og venninna mi til USA.

Det høres sprøtt ut men det er bare sant, + at jeg har ikke møtt vedkommende da jeg fikk gaven , vi var bare gode chatte venner .Til slutt da jeg fikk billettene av en annen var vi også gode venner ikke noe med sex / kjærlighet og gjøre.

petter smart

Jeg vet ikke helt hva andre drev med, men for min del personlig har jeg ikke noe seksuell tone med mine (menn)venner. Jeg fikk gaver for 10 000 kr og billetter for 2 jeg og venninna mi til USA.

Det høres sprøtt ut men det er bare sant, + at jeg har ikke møtt vedkommende da jeg fikk gaven , vi var bare gode chatte venner .Til slutt da jeg fikk billettene av en annen var vi også gode venner ikke noe med sex / kjærlighet og gjøre.

Og hva tror du de håpet å oppnå med disse gavene?

Menn er ikke snille for ingenting (med noen ekstremt få unntak). De forventer noe tilbake, eller håper i alle fall. Og noen jenter gir gjenytelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...