Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg noen gang har hevnet meg, men jeg tar igjen der og da hvis jeg mener at jeg har rett til det. Jeg lar meg ikke "ikke pille på nesen" heller.

Tviler på at de fleste synes at hevn er bra i ettertid, men det vil alltid være noen som har stor glede av det også, men det sier kanskje mye om deres personlige egenskaper.

Hevn er stort sett ikke bra, men i noen tilfeller så er det vel slik at det kan være berittiget også.

mil1365380270

Jeg vet ikke om jeg noen gang har hevnet meg, men jeg tar igjen der og da hvis jeg mener at jeg har rett til det. Jeg lar meg ikke "ikke pille på nesen" heller.

Tviler på at de fleste synes at hevn er bra i ettertid, men det vil alltid være noen som har stor glede av det også, men det sier kanskje mye om deres personlige egenskaper.

Hevn er stort sett ikke bra, men i noen tilfeller så er det vel slik at det kan være berittiget også.

Tanken og planleggingen om hevn kan vel være bra terapi, men å utføre det? Nei, ikke jeg i alle fall. Blir for patetisk, liksom.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...