Gå til innhold

Gammel..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pinki

Hei

Jeg er snart 35 og har ICSI/TESA tvillinger født i høst.

Vet ikke om vi ønsker flere barn når disse er blitt noen år, men dersom vi gjør det må vi igjen prøve samme metode. Da vil jeg i så fall være litt eldre enn det du er nå.

Jeg føler ikke at dette er "å være gammel"

Ønsker dere masse lykke til. Vi har 3 forsøk bak oss og det gav fantastiske resultater.

Det er så merkelig å tanke på.... Når man er så heldige å få barn så ser jeg tilbake på tiden med prøving som noe som gikk så greit. Når man derimot er midt oppi det er det et "stress" og følelsesmessig "virrvarr". Hadde man bare visst på forhånd hvordan resultatet ble...

Måtte det komme mange mange som får to blå!!!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111976-gammel/#findComment-666951
Del på andre sider

Gjest brotr

Du er da slett ikke gammel,jeg har sett mange oldiser i førtiåra inne på denne sida,og se på kjendisene over there,de holder det gående til de er langt opp i femtiåra.Det er nesten på moten og være eldre mor nå,det er bare og holde seg i form og ung i sinn,så tåler du småbarnsperioden selv om du har noen år på baken ;D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111976-gammel/#findComment-667442
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...