Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan komme med noen råd. Vi skal overraske en venninde og har tenkt å sende henne til intimfrisering (hun har selv ytret ønske om å prøve det). Men det må være et ordentlig, proffesjonelt sted. Er det noen som vet hvor jeg kan finne et sånt sted?

Skrevet

Finner du sånne steder i Norge?

I think not.

Men jeg har hørt om steder i Thailand hvor du får en avsugning mens du klipper deg, så der nede har de helt sikkert intimfrisører også.

Gjest LurerLittPåDetJa
Skrevet

Finner du sånne steder i Norge?

I think not.

Men jeg har hørt om steder i Thailand hvor du får en avsugning mens du klipper deg, så der nede har de helt sikkert intimfrisører også.

Var det en kamerat du hørte det fra? ;-)

Skrevet

Det finnes i Oslo, men jeg husker ikke hvor. Så en dokumentar om det på TV for en tid tilbake.

Men et lite tips: Prøv på steder hvor de utfører piercing/tatovering. Jeg tror det var en slik "kombinasjon" på det stedet som var omtalt i dokumentaren.

Skrevet

Var det en kamerat du hørte det fra? ;-)

Jeg tror jeg har lest det :)

Jeg har aldri vært i Thailand så den der skal jeg ikke ha på meg! :)

Nysjerrig1365380396
Skrevet

Hei på deg.

Jeg så en annonse i Aftenposten her om dagen. Skjønnhets og Helse Klinikken med tlf 22 42 65 22 annonserte om "Brarsilian Bikini Wax" Det er fjerning av kjønnshår vha voks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...