aquamann Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 DET HETER SKJEDE OG IKKE KJEDE!!!!!!!!!!!!!! ER DET SÅ INNI HELV... MANGE SOM IKKE HAR FÅTT MED SEG DETTE I ENDA? 0 Siter
Gjest skjedelige skjell Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 OK, hva skal jeg gjøre med sykkelskjeden min som stadig hopper av? 0 Siter
Gjest sjeden Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 OK, hva skal jeg gjøre med sykkelskjeden min som stadig hopper av? Vet ikke , det er så skjelden det sjer her. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 En som ikke engang klarer å skrive et "skriv dette ordet riktig-innlegg" riktig, bør vel i utgangspunktet holde kjeft. 0 Siter
Babette Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Forvirringen har sammenheng med at det blant de unge ikke skilles mellom kj og skj i tale. Da er det også vanskelig å holde styr på det i skrift. De sier skjino og vet det skrives kino. Da går de ut fra at det samme gjelder for skjede. Mye greiere å si og skrive fitte, synes jeg. Da blir det riktig uansett. Pikk og fitte skal sammen sitte sto det på de gamle dassene på Østbanen. 0 Siter
aquamann Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Skrevet 10. juli 2003 En som ikke engang klarer å skrive et "skriv dette ordet riktig-innlegg" riktig, bør vel i utgangspunktet holde kjeft. Beklager skriveleifen mr. infallible! :-) 0 Siter
aquamann Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Skrevet 10. juli 2003 Forvirringen har sammenheng med at det blant de unge ikke skilles mellom kj og skj i tale. Da er det også vanskelig å holde styr på det i skrift. De sier skjino og vet det skrives kino. Da går de ut fra at det samme gjelder for skjede. Mye greiere å si og skrive fitte, synes jeg. Da blir det riktig uansett. Pikk og fitte skal sammen sitte sto det på de gamle dassene på Østbanen. *LOL* :-) 0 Siter
Gjest Gammel Doler Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 OK, hva skal jeg gjøre med sykkelskjeden min som stadig hopper av? I følge rådene her på Dol, kan du vel bare tre inn pikken ? Så har du fått "satt det på" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 Jeg er så enig med deg. Blir helt gal av slike tåpelige feil. Lærer man ikke norsk på skolen lenger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.