Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du ikke råd til legetime bør du kanskje la være å ha sex, da et evt barn vil koste masse penger.

har nesten aldri sex. bruker p-pille for å ha mensen under kontroll...

Grunnen til at jeg vil bytte er at den jeg bruker nå (trionetta) ikke funker mot mens smerter lenger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112112-bytte-p-pille-merke/#findComment-668424
Del på andre sider

har nesten aldri sex. bruker p-pille for å ha mensen under kontroll...

Grunnen til at jeg vil bytte er at den jeg bruker nå (trionetta) ikke funker mot mens smerter lenger

Jeg prøvde alle p-pille merkene etter tur og fant til slutt ut at ingen av dem funket mot menssmertene mine. Isteden har jeg sluttet helt å ha mens. Jeg har sprøyteskrekk men bruker nå p-sprøyte hver tredje måned. I begynnelsen fikk jeg mye småblødninger, men ikke smerter og ikke så mye som når man har mensen så jeg bestemte meg for å leve med det. Så forsvant mensen helt. Anbefales! Mange har ikke menstrasjon i det hele tatt etter de begynner. Og jeg slipper å huske spise pillene hver morgen! Om du bor i Oslo kan du gå på OlafiaKlinikken, det er gratis, du må bare fylle ut noen spørreskjemaer og slikt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112112-bytte-p-pille-merke/#findComment-668617
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...