Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp laktose på apoteket, gjerne Dulphalac. Det var løsningen for meg da jeg var gravid, slapp unna mageproblemer i det hele tatt! Ta en slurk hver kveld før du legger deg, så virker det til morgenen/formiddagen - helt uten at du får vondt. Det smører tarmen og gjør avføringen mykere, og det er absolutt ingen fare for avhengighet eller for at fosteret skal ta noen skade.

Anbefales! (Jeg brukte det ei stund etter fødselen og, noe som gjorde at jeg slapp unna de der "krampene" og stikningene som var så forferdelig ubehagelige under/etter første graviditet, da magen ikke hadde noen fast rytme i det hele tatt.)

Gjest fiber

Jeg er IKKE gravid nå, men har treg mage fordet.

Jeg bruker da "Frukt&Fiber-terninger" fra Helsekost .... jeg har ikke pakken her nå, så jeg vet ikke om gravide kan bruke dem ... det må du nesten forhøre deg om.

De har iallefall en EKSPLOSIV virkning, og du, hvis du går for dette rådet, ta KUN EN HALV TERNING !!!!!! OG ta den på kvelden, ellers kan du risikere å fly på do hele formiddagen.

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...