Gå til innhold

Mmmm! (og for en forskjell fra psycho-eksen...)

Anbefalte innlegg

Gjest jente21 c",)

Ja, nå har jeg hatt - ikke bare én herlig mann - men TO herlige menn - PÅ EN GANG, etter at et litt for langvarig forhold min "kjære" tok slutt...

Jovisst har jeg hatt bedre før jeg ble sammen med eksen, men dette?! hehehe, jeg bare ler jeg :D

Og så så naturlig og spontant det skjedde da...trodde aldri JEG skulle tore noe sånnt :) ..eller at jeg ville være interessant for slike menn i det hele tatt?? Japp, det var mannfolk det.. ikke selvopptatte drittsekkspirevipper som eksen.

Bare det å ha én som nyter deg og gjør alt for deg - ikke for sitt ego's skyld - men tenk TO av dem på en gang da? :D (ikke "over alt" da selvfølgelig, men _over_ "hele" seg, liksom) Få hete kyss og ømme hender fra "alle" kanter..

hehehehehe, jeg bare ler...ord kan ikke beskrive :)

Det nest beste av alt er at jeg nå gir meg faen i hva eksen nå enn gjorde med hun der eldre fantastiske dama... Det beste er det jeg nettopp har opplevd :D :D :D

ANBEFALES :)))

Fortsetter under...

Gjest Hypotenusen

Forsøk å leve i et forhold med disse to mennene over tid så får vi se om de er like hengivne da! Det meste av sex etter ett samlivsbrudd er bedre enn det du hadde da du gikk!

Har vært der selv som en av de to og ja, vi ga henne allverdens oppmerksomhet og nytelse, det var jo en del av spillet, he, he...

Annonse

Gjest jente21 c",)

Jeg for min del synes det beste er å gi.

Joa, bare man er motivert for det... det er man IKKE i et langvarig forhold til en psycho.

Hørtes det ut som om jeg BARE ble varta opp av disse to mennene, eller.. hehehe.. jeg ga jo selvfølgelig selv også :)

Gjest Jente21 c",)

Forsøk å leve i et forhold med disse to mennene over tid så får vi se om de er like hengivne da! Det meste av sex etter ett samlivsbrudd er bedre enn det du hadde da du gikk!

Har vært der selv som en av de to og ja, vi ga henne allverdens oppmerksomhet og nytelse, det var jo en del av spillet, he, he...

Selvfølgelig ville de ikke vært like hengivne etter en stund, men litt av greia her er at de to absolutt ikke var noen psycho-fyrer, men ekte gutter/menn, og det blir noe helt annet uansett hvor mye du vrir og vrenger på det (jeg har da hatt meg med "normale" gutter før...hehe -men aldri to på en gang :)!!

Skal høre med henne..

Kanskje hun er redd du ikke kjenner igjen henne.. Er jo forsvunnet rundt ti kg på henne nå.. Men piercingen mangler fortsatt..

:o)

Du vet... Jeg har jo ikke engang sett bilde av jenta, så jeg tror nok uansett at jeg sliter med å kjenne henne igjen :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...