Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har holdt sammen i snart 10 år nå og har to små sammen, men det siste 18 månedene har vært opp og ned, kanskje mest ned?

Vi bodde til og med på hver vår kant i en periode, men savnet etter den andre ble for stort og vi endte opp under samme tak etter kort tid.

Saken er den at vi ikke lenger har felles interesser, ikke felles venner, og liten tid til hverandre. Begge er i full jobb og når kvelden kommer så er det unger og hus som krever sitt. Dette har medført at vi krangler en masse uten egentlig å ha noen grunn. Det er bare bagateller det handler om hele tiden, er nok kommet inn i en ond sirkel som vi ikke greier å bryte.

Dette går utover hele forholdet vårt, vi deler ikke så mye lenger og som de aller fleste sikkert kan gjette seg til så er sexlivet ikke noe å rope hura for, hvordan kan det være det når vi ikke har det godt på andre områder. Dette med sex er ikke et problem for meg, men for etstadig voksene problem for min ektefelle. Følelsen av å ikke strekke til dukker stadig opp og dette gjør ikke noe bedre på vårt forhold. Hjelper liksom ikke hva jeg sier eller gjør for å få det til å endre seg .

Vi har forsøkt familierådgiving og snakket med såkaldte "eksperter" uten at det har ført noe med seg.

Så nå spør jeg dere... har dere noen råd å dele ????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11218-hvor-lenge-vil-det-vare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hallo "cold"

Det høres ut for meg som om dere er mer klare for brudd enn gjenforening. Jeg ser at dere har vokst fra hverandre både i interesser og venner.

Det hender at partnere ender opp med å ødelegge for hverandre mer enn sunt er. Da kan det være klokt å sette en stopper for det.

Foreldreskapet har dere fortsatt sammen om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11218-hvor-lenge-vil-det-vare/#findComment-57686
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...