Gå til innhold

Blir altfor våt.. Og faker han?

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som er utrolig irriterende: Jeg blir altfor våt når jeg har sex - det renner og det er ekkelt og det blir mye griseri.. Og synes at det er litt turnoff å stoppe under akten og tørke hele tiden liksom.. Går det an å gjøre noe med dette her?

Og en annen ting som er litt kjipt: Jeg har vært sammen med samme gutt i to år nå, men vet ikke helt om han tenner på meg lenger..for jeg vet ikke om det går for han eller om han bare faker.. Han spruter alltid inni meg (slik at vi slipper alt griset), men hvordan vet jeg om han faker? For jeg er jo så våt at jeg merker liksom ikke om det renner ut igjen sperm fra skjeden min også.. Han sier at det går for ham, men..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112196-blir-altfor-v%C3%A5t-og-faker-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du blir så våt,skulle en tro at man skal være glad for.Men vet ikke hva du får gjort med det!

Men at du tror at typen faker orgasme,er jo litt merkelig tanke da.Hvorfor tror du han gjør det?Trodde ikke det var så normalt at gutten gjorde det.Men du har kanskje en grunn for å tro det.

Det med våtheten skal du ikke ta så tungt, vi menn synes stort sett det er opphissende. Men jeg ser jo at det kan være ett problem og i noen tilfeller så går friskjonen ned også, så begge to ikke kjenner det så godt.

Jeg skjønner ikke helt at du ikke vet om det går for han eller ikke. Ser du ikke at det renner sæd av deg når du går på do? Du må da kjenne at det lukter sæd av deg etterpå?

Gjest ikke likt

Det med våtheten skal du ikke ta så tungt, vi menn synes stort sett det er opphissende. Men jeg ser jo at det kan være ett problem og i noen tilfeller så går friskjonen ned også, så begge to ikke kjenner det så godt.

Jeg skjønner ikke helt at du ikke vet om det går for han eller ikke. Ser du ikke at det renner sæd av deg når du går på do? Du må da kjenne at det lukter sæd av deg etterpå?

Ikke all sæden som lukter like sterkt som din vett`u!

petter smart

Menn synes det er bedre å være litt for våt enn litt for tørr. Med mindre du er rene gardermotunnelen da.

Det er vel heller ikke turnoff å tørke litt underveis.

For menn er sex 99% å få orgasme. At han skulle ha sex med deg uten å få orgasme høres rart ut. Sæd her vel uansett ikke samme farge og konsistens som det som normalt kommer ut av deg så det kan ikke være så vanskelig å finne ut om han kommer eller ikke.

Hvorfor tror du han faker?

Annonse

Gjest Jolly Roger

Menn synes det er bedre å være litt for våt enn litt for tørr. Med mindre du er rene gardermotunnelen da.

For menn er sex 99% å få orgasme. At han skulle ha sex med deg uten å få orgasme høres rart ut. Sæd her vel uansett ikke samme farge og konsistens som det som normalt kommer ut av deg så det kan ikke være så vanskelig å finne ut om han kommer eller ikke.

"For menn er sex 99% å få orgasme."

Da er jeg veldig rar, i et samleie ville jeg ikke vektlegge det mer enn 10%. Orgasme kan man altids fikse på egen hånd, de blir vel så bra.

petter smart

"For menn er sex 99% å få orgasme."

Da er jeg veldig rar, i et samleie ville jeg ikke vektlegge det mer enn 10%. Orgasme kan man altids fikse på egen hånd, de blir vel så bra.

For de aller fleste menn handler sex om å oppnå orgasme. Hva man gjør på veien dit avgjør om dette er bedre enn onani.

De fleste menn ønsker å oppnå orgasme under sex, men du er kanskje en raritet?

Gjest Jolly Roger

For de aller fleste menn handler sex om å oppnå orgasme. Hva man gjør på veien dit avgjør om dette er bedre enn onani.

De fleste menn ønsker å oppnå orgasme under sex, men du er kanskje en raritet?

Det er jo en fin avslutning, men så jævla viktig er det faktisk ikke.

petter smart

Det er jo en fin avslutning, men så jævla viktig er det faktisk ikke.

Foretrekker du å få orgasme eller ikke å få orgasme Og da ikke nødvendigvis som en avslutning på sexen.

Og en må jo også regne med at menn som ikke klarer å få orgasme har problemer på et eller annet område med sexen.

Gjest Jolly Roger

Foretrekker du å få orgasme eller ikke å få orgasme Og da ikke nødvendigvis som en avslutning på sexen.

Og en må jo også regne med at menn som ikke klarer å få orgasme har problemer på et eller annet område med sexen.

Det var voldsomt så problemfokusert du følte for å være da? Det neste blir vel henvisning til fastlegen ;-)

Nei, min målet er faktisk ikke så viktig, det er veien som er det beste. Sånn er det med den saken.

Annonse

petter smart

Det var voldsomt så problemfokusert du følte for å være da? Det neste blir vel henvisning til fastlegen ;-)

Nei, min målet er faktisk ikke så viktig, det er veien som er det beste. Sånn er det med den saken.

Men jeg snakker ikke om det er målet eller veien som er det viktigste. Det jeg prøver å få fram er at de alle fleste menn foretrekker å få orgasme framfor å ikke få det.

En kan også tenke seg at det er noe som mangler underveis dersom han ikke får orgasme og at han da ikke får 100% utbytte av sexen. Derfor mener jeg det er logisk at han ville gjort noe dersom han ikke fikk orgasme og ikke løyet om det.

Gjest Jolly Roger

Men jeg snakker ikke om det er målet eller veien som er det viktigste. Det jeg prøver å få fram er at de alle fleste menn foretrekker å få orgasme framfor å ikke få det.

En kan også tenke seg at det er noe som mangler underveis dersom han ikke får orgasme og at han da ikke får 100% utbytte av sexen. Derfor mener jeg det er logisk at han ville gjort noe dersom han ikke fikk orgasme og ikke løyet om det.

Eh... det var du som sa "For menn er sex 99% å få orgasme.", ja?

petter smart

Eh... det var du som sa "For menn er sex 99% å få orgasme.", ja?

Med det mener jeg at menn synes sex med orgasme er bedre enn uten. Sex uten orgasme er for de fleste ikke fullendt. Selv om en kan kose seg masse underveis.

Mulig jeg formulerte meg litt klønete. Håper du forstår hva jeg mener.

Bedre kåt og våt enn tørr og gørr! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...