x-woman Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 heisann jeg har bestemt meg for at vi skal ta en tur til syden i sommer likevel, men det som bekymrer meg litt det er at jeg fikk nettopp vite at jeg skal begynne med nesespray når jeg er der nede. Vil det bli forferdelig i varmen??? Noen med erfaring? Jeg var veldig plaget med hetetokter forrige gang jeg gikk påå puregon, så er litt redd for at turen vil bli bortkastet.... Jeg skulle egentlig ikke begynne med nesespray før 21. cyclus dag, dete r vel det som er vanlig, men nå har legene på forskjellige sykehus funnet ut at de skal prøve på 3 syclus dag. Jeg håper bare ikke at ferien ryker. Hadde vært så deilig å komme seg vekk nå før forsøket i august begynner for fullt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elele Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Noe av cluet er jo å ikke få sprayen for varm og ikke for kald. Et tips kan være å kjøpe deg en sånn flaskekjøler fra avent (du får jo bruk for den snart:) og legge sprayen oppi der når dere er ute. Må bare passe på å få kjølt den av om natta. Ha den oppi ryggsekken f.eks. Tror å mene at det skal gå helt fint. Kanskje andre kommer med andre fine forslag? lykke til og god tur 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-668686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmy3 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Noe av cluet er jo å ikke få sprayen for varm og ikke for kald. Et tips kan være å kjøpe deg en sånn flaskekjøler fra avent (du får jo bruk for den snart:) og legge sprayen oppi der når dere er ute. Må bare passe på å få kjølt den av om natta. Ha den oppi ryggsekken f.eks. Tror å mene at det skal gå helt fint. Kanskje andre kommer med andre fine forslag? lykke til og god tur Hei Elele! Dette er veldig interessant for meg også. Jeg skal til Tyrkia - ikke helt kjølig, men ikke begynne med spray før tredje siste dag. SKal imidlertid skifte by noen ganger, så tipset ditt var bra. Betyr "bruk for snart" at dette er et babyutstyrsmerke? Slik at jeg kan få tak i det i en babybutikk? Eller hvor ellers? Og hva betyr "ikke for kaldt" - skal den ikke stå i kjøleskap eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-668730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pinki Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Heisann! Hørtes veldig deilig ut med sydentur. Ta den turen hvis det passer. Lettere å reise nå enn når dere har små barn..... For to år siden hadde jeg det første forsøket. Startet m spray i syden. Det gikk helt fint for meg, men jeg har ikke vært plagetnoe særlig mye m hetetokter, bare hodepine, og var den forferdelig så hjalp det godt m paracett. Jeg var ekstra nøye på å pøse på, ja drakk utrolig mye vann. Lett å få hodepine i varmen selv når man ikke sprayer. Suprecur, som jeg gikk på, skal ikke oppbevares over 25 grader. Det var jo mer enn 25 grader på hele vår ferie, men det var snakk om 14 dager. Det er jo litt anderledes enn å oppbevare den i lang tid over 25 grader. Jeg hadde den i toalettvesken på badet, ettersom jeg fant ut at det var den "minst varme" plassen vi hadde. Ikke "vær redd" for å reise. Det gjør godt med en sånn kos ferie m sol bading osv. Se på alle barnefamiliene som er der, se så foreldrene må løpe rundt å passe på.... Nyt det at dere ikke har med barn......for siste gang...??? God sommer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-668760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elele Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hei Elele! Dette er veldig interessant for meg også. Jeg skal til Tyrkia - ikke helt kjølig, men ikke begynne med spray før tredje siste dag. SKal imidlertid skifte by noen ganger, så tipset ditt var bra. Betyr "bruk for snart" at dette er et babyutstyrsmerke? Slik at jeg kan få tak i det i en babybutikk? Eller hvor ellers? Og hva betyr "ikke for kaldt" - skal den ikke stå i kjøleskap eller hva? Hei! Jo Avent er et babyutstyrsprodukt. Vi kjøpte vår i en dagligvarebutikk, men de har nok ganske sikkert på en utstyrsbutikk. Ikke for varmt er som pinki skriver over 25 grader, og det har det gjerne til vane med å bli når det er sommer og sol, spesielt da i solen. Ikke for kaldt, da mener jeg at den ikke må fryses eller være i nær kontakt med fryste varer, see? Men for meg fungerte det fint å ha den i flaskekjøler/varmeren, la litt papir i bunnen slik at den lå stødig, og hadde den med meg overalt. La den tilbake i kjøleskapet med en gang jeg var hjemme,og ut igjen når vi gikk ut. Det seg forklart at om vi ikke visste om vi var hjemme til neste sniff. Lykke til for deg også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-669555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Hei! Jo Avent er et babyutstyrsprodukt. Vi kjøpte vår i en dagligvarebutikk, men de har nok ganske sikkert på en utstyrsbutikk. Ikke for varmt er som pinki skriver over 25 grader, og det har det gjerne til vane med å bli når det er sommer og sol, spesielt da i solen. Ikke for kaldt, da mener jeg at den ikke må fryses eller være i nær kontakt med fryste varer, see? Men for meg fungerte det fint å ha den i flaskekjøler/varmeren, la litt papir i bunnen slik at den lå stødig, og hadde den med meg overalt. La den tilbake i kjøleskapet med en gang jeg var hjemme,og ut igjen når vi gikk ut. Det seg forklart at om vi ikke visste om vi var hjemme til neste sniff. Lykke til for deg også. Tusen takk for alle gode svar og tips! Jeg ser frem til å reise til syden nå og tror at det kommer til å ordne seg. Men jrg tror at jeg skal kjøpe meg en slik Avanti ting hvis jeg da finner den i butikkene. Husker du hvor mye den kostet? Ha en god sommer alle sammen,og håper at vi snakkes igjen i august og at det blir fullt fres framover. Jeg håper at denne høsten skal det bli mange babyer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-669601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sydensyden Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Tusen takk for alle gode svar og tips! Jeg ser frem til å reise til syden nå og tror at det kommer til å ordne seg. Men jrg tror at jeg skal kjøpe meg en slik Avanti ting hvis jeg da finner den i butikkene. Husker du hvor mye den kostet? Ha en god sommer alle sammen,og håper at vi snakkes igjen i august og at det blir fullt fres framover. Jeg håper at denne høsten skal det bli mange babyer du kan ta med en liten termos til syden, fylle den med kaldt vann og ha sprayen nedi der. det går bra. jeg gjorde det på en veldig varm biltur. så slipper du fly til hotellet bare for å ta en dusjspray. lykke til. jeg ble gravid på første ivf forsøk og er i dag overlykkelig mamma til gutt på 2 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-669774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elele Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tusen takk for alle gode svar og tips! Jeg ser frem til å reise til syden nå og tror at det kommer til å ordne seg. Men jrg tror at jeg skal kjøpe meg en slik Avanti ting hvis jeg da finner den i butikkene. Husker du hvor mye den kostet? Ha en god sommer alle sammen,og håper at vi snakkes igjen i august og at det blir fullt fres framover. Jeg håper at denne høsten skal det bli mange babyer tror å mene at den kostet sånn ca 70-90 kr. Du trenger jo ikke å "fly" tilbake til hotellet, du tar den med i sekken, og legger den i minibaren f.eks om natta så den er kald til neste dag. Den er ikke dyr i alle fall, og du får jo snart bruk for den i andre sammenhenger likevel. Lykke til skal du ha 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-671103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 tror å mene at den kostet sånn ca 70-90 kr. Du trenger jo ikke å "fly" tilbake til hotellet, du tar den med i sekken, og legger den i minibaren f.eks om natta så den er kald til neste dag. Den er ikke dyr i alle fall, og du får jo snart bruk for den i andre sammenhenger likevel. Lykke til skal du ha takk for alle gode tips og råd, Jeg skal nok gjøre som dere sier.Men jeg lurer på hvor ofte jeg skal ta nesesparyen? I følge bruksanvisningen står det to ganger , men i papirene fra sykehuset står det oppført et eksempel med tre ganger? Jeg antar at det er tre, men hvor mange timers mellomrom? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112246-nesespray-i-syden/#findComment-672703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.