Gjest langtids-doler Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Dette er kanskje en slags avhengighet - det ER nok det. Nå har han lovet å kutte ned på bruken - prioritere meg. Skrive fantasier til MEG. Etter å ha lest gjennom all driten, fant jeg ut at dette har pågått i nesten tre år! TRE ÅR! To år før jeg overhodet hadde mistanke om noe. Du kan tro det var vondt å se at han skrev at han savnet henne. Han hadde ikke tatt var på noe mail fra seg selv, men hun hadde kopiert hans mail inn enkelte ganger. Hun sa flere ganger at hun begynte å falle for ham. Etterhvert at hun var glad i ham, forelsket - til slutt sa hun at hun elsket ham. Gud vet hva han har sagt til henne. Han spurte om jeg hadde skrevet noe her, men før jeg rakk å svare sa han at han ikke hadde noe rett til å spørre om det, og at jeg gjerne måtte gjøre det hvis jeg ville. Så jeg går ikke bak ryggen hans, nei. Familierådgiving har han nektet å være med på tidligere, jeg har ikke spurt denne gangen. Men gifteringen min ligger foreløpig på pulten, jeg greier ikke ha den på. Jeg reagerer på en setning du sier her..."Har spurte meg om jeg hadde skrevet noe her..."...ergo er dette en mann som også vanker her på DOL...og du gjør det. Jeg mistenker EN mann for å holde på slik du beskriver. Og det er mye mulig det er nettopp ham som er din mann. I såfall har jeg selv vært borti ham, dessverre. Slike menn har jeg ingen respket for. Jeg syns du er tøff som velger å stå i dette, for mannen virker jo patetisk og sex-avhengig. Kanskje han trenger hjelp? For all del så trenger det ikke være han jeg mistenker, men det forundrer meg ikke. Uansett må du har lykke til. Vær sterk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112419-han-lyver-for-meg-p%C3%A5-nytt-og-p%C3%A5-nytt/page/3/#findComment-672501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dilemmaet Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg reagerer på en setning du sier her..."Har spurte meg om jeg hadde skrevet noe her..."...ergo er dette en mann som også vanker her på DOL...og du gjør det. Jeg mistenker EN mann for å holde på slik du beskriver. Og det er mye mulig det er nettopp ham som er din mann. I såfall har jeg selv vært borti ham, dessverre. Slike menn har jeg ingen respket for. Jeg syns du er tøff som velger å stå i dette, for mannen virker jo patetisk og sex-avhengig. Kanskje han trenger hjelp? For all del så trenger det ikke være han jeg mistenker, men det forundrer meg ikke. Uansett må du har lykke til. Vær sterk! Han er ikke her på DOL, men han vet at jeg er. Tror jeg. Sukk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112419-han-lyver-for-meg-p%C3%A5-nytt-og-p%C3%A5-nytt/page/3/#findComment-672662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.