Gå til innhold

Jenter...hva er deres erfaring/synspunkter?

Anbefalte innlegg

Min kone og jeg har et relativt godt sexliv.. men jeg elsker oralsex og ønsker meg mer av dette..

Kona mi kommer fra et land der gutter som oftest blir omskåret ved fødselen (Canada), og hennes tidligere partner har derfor alle vært omskåret...

Hun mener at det er litt turn-off å suge en penis med nisselue på...

Jeg vurderer seriøst å gå gjennomføre et slikt inngrep, dersom dette kan gi meg mer oralsex...

Vi har oralsex hver gang vi har sex... men det er som regel ensidig fra meg til henne...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112429-jenterhva-er-deres-erfaringsynspunkter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

At du har rullekrage burde da ikke ha noe å si! Her i huset er det jeg som gir mannen min oralsex av og til, mens han ikke gidder gi meg det... Og det skulle jeg ønske, for det er bedre enn en hard hånd! Jeg synes dessuten IKKE du skal gjøre noe med "nisselua" di!

petunia1365380540

At du har rullekrage burde da ikke ha noe å si! Her i huset er det jeg som gir mannen min oralsex av og til, mens han ikke gidder gi meg det... Og det skulle jeg ønske, for det er bedre enn en hard hånd! Jeg synes dessuten IKKE du skal gjøre noe med "nisselua" di!

Oralsex er uunnværlig. Enig med forrige svar; La nisselua være!!! Det får hun venne seg til!

Oralsex er uunnværlig. Enig med forrige svar; La nisselua være!!! Det får hun venne seg til!

om ho liker oralsex , men synes forhud er ekkelt og derfor ikke har noen glede av å suge deg og ho mister tenninga av det...

OG du har tenkt å leve sammen med henne resten av livet og liker å bli sugd...finn frem saksa,

men ta en prat på forhånd...kan jo være andre ting med i bilde.

Men er ikke problemet større en at ho blir avtent av huden og du trenger oralsex som en del avsexlivet deres, så ring legen i morra.

Hva er du mest hypp på å beholde kjeringa eller forhuden?

Skulle ønske at alle sammlivsproblemer var så lett å løse:)

Gjest shedevil

om ho liker oralsex , men synes forhud er ekkelt og derfor ikke har noen glede av å suge deg og ho mister tenninga av det...

OG du har tenkt å leve sammen med henne resten av livet og liker å bli sugd...finn frem saksa,

men ta en prat på forhånd...kan jo være andre ting med i bilde.

Men er ikke problemet større en at ho blir avtent av huden og du trenger oralsex som en del avsexlivet deres, så ring legen i morra.

Hva er du mest hypp på å beholde kjeringa eller forhuden?

Skulle ønske at alle sammlivsproblemer var så lett å løse:)

Ja dette skulle vel la seg gjøre- ring volvat og bestill time du.

Enig med era her asså!!

Lykke Til

sommerklem

Annonse

Gjest Nissemor for lue

På innsiden (som et for i nisselua) sitter et sett med nerver av samme type som kvinner har i skjeden. Ved total omskjæring mister du disse. Forhuden skal ved normal funksjon kunne trekkes så langt tilbake at den følsomme innsiden vrenges ut og blir liggende på utsiden nedover skaftet. Dette hudområdet er en orgasmetrigger som du nok vil savne. Fullt omskjærte eldre menn er i mange tilfeller ikke i stand til å få orgasme.

Tja, det er jo ikke såå store inngrepet det der, så - hvorfor ikke?

Nei, helt ærlig, det syns jeg du må bestemme helt selv. Jeg kjenner deg ikke og har ingen formening om hva som er det rette for deg å gjøre sånn sett :)

Lykke til hva du enn bestemmer deg for :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...