aylanah Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 jeg er en jente på 18 med fast kjæreste, har hatt det i et år nå. jeg har i mage år vært plaget av blærekatarr, som jeg vanligvis klarer å kurere selv med masse vann, kjærringrokk og tranebær, men for noen mnd siden fikk jeg skikkelig vondt og det gikk ikke over av seg selv. da fikk jeg en ntibiotika kur som varte i tre dager. nå har jeg fått det igjen. men jeg er litt usikker på om det er blærekatarr jeg egentlig har, for jeg leser om symptomer og det står at når man har blærekatarr svir det rett før og under tissingen, men hos meg svir det konstant hele tiden! det er noen ganger så vondt at jeg nesten ikke klarer å puste. må bare ligge helt stille og tårene bare spretter ut! det er helt for jævelig for å si det mildt.. er det noen som vet hva som feiler meg? vær så snill og svar.. det hadde jeg satt stor pris på =) Mvh Aylanah 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112462-bl%C3%A6rekatarr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
elves Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei der, jeg er også plaget med kronisk urinveisinfeksjon. det svir ikke så mye hos meg, gjør mer vondt liksom, men venninna mi sier det svir. tror bare vi har forskjellige symptomer. Et godt tips er at du alltid må gå på do å tisse med en gang du har hatt sex, dette fordi utvidelse av sjeden fører til at urinrøret blir "klemt sammen", det sprenger på blodkarene og har mye lettere for å bli betent. Jeg klarer å unngå urinveisinfeksjonen hvis jeg er flink med dette, det har forandret seg betraktelig etter at jeg ble oppmerksom på dette. Husk også at du ikke må bruke vaskeklut (bare rent rennende vann og dr greve (lactacyd er for sterkt)), og ikke sitte på en kald sten el lignende. Drikk maaaassssse appelsinjuice! håper det går bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112462-bl%C3%A6rekatarr/#findComment-670801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elves Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei der, jeg er også plaget med kronisk urinveisinfeksjon. det svir ikke så mye hos meg, gjør mer vondt liksom, men venninna mi sier det svir. tror bare vi har forskjellige symptomer. Et godt tips er at du alltid må gå på do å tisse med en gang du har hatt sex, dette fordi utvidelse av sjeden fører til at urinrøret blir "klemt sammen", det sprenger på blodkarene og har mye lettere for å bli betent. Jeg klarer å unngå urinveisinfeksjonen hvis jeg er flink med dette, det har forandret seg betraktelig etter at jeg ble oppmerksom på dette. Husk også at du ikke må bruke vaskeklut (bare rent rennende vann og dr greve (lactacyd er for sterkt)), og ikke sitte på en kald sten el lignende. Drikk maaaassssse appelsinjuice! håper det går bra! glemte å si det, men du burde kreve av din lege å bli henvist til urolog for å ta en skikkelig test av nyre / -urin systemet. Det er ikke bra å gå for lenge med det der selv om mange kvinner er har kroniske plager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112462-bl%C3%A6rekatarr/#findComment-670803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei der, jeg er også plaget med kronisk urinveisinfeksjon. det svir ikke så mye hos meg, gjør mer vondt liksom, men venninna mi sier det svir. tror bare vi har forskjellige symptomer. Et godt tips er at du alltid må gå på do å tisse med en gang du har hatt sex, dette fordi utvidelse av sjeden fører til at urinrøret blir "klemt sammen", det sprenger på blodkarene og har mye lettere for å bli betent. Jeg klarer å unngå urinveisinfeksjonen hvis jeg er flink med dette, det har forandret seg betraktelig etter at jeg ble oppmerksom på dette. Husk også at du ikke må bruke vaskeklut (bare rent rennende vann og dr greve (lactacyd er for sterkt)), og ikke sitte på en kald sten el lignende. Drikk maaaassssse appelsinjuice! håper det går bra! Det du skriver her er jo litt feil. Dr Greve har mye høyere ph-verdi enn Lactacyd... Og jo lavere ph-verdi, jo bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112462-bl%C3%A6rekatarr/#findComment-682874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.