Gå til innhold

sex lyst...

Anbefalte innlegg

Taggen1365380484

Trenger råd å vink...er en jente på 29år,i et fast forhold(været sammen i snart 12år)2 nydelige barn på 1 og 3år.Vi har det bra sammen men det er noe som mangler rent sexuelt..føler at jeg er død nedentil,det er liksom som om jeg ikke tenner på typen min lenger.Skjeldent at jeg føler meg kåt.ikke en gang når han tar på meg...men det som er så rart er at når han trenger inn i meg så er jeg helt klar til dyst.De eneste gangene jeg får orgasme er når jeg rir han,el blir tatt bakfra.Vi har ikke så ofte sex lenger siden det altid er han som må ta insjativet.Han er vel lei.Synes at jeg leser overalt at man skal få et bedre sexliv med tiden,men her blir alt dårligere...Har nok kommet inn i en vond sirkel men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal komme ut av den.HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112464-sex-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel egentlig ikke så lett å gi råd når du sier at du "ikke lenger tenner på typen".

Finn på noe sammen. La bestemor og bestefar ta seg av unga en helg, kjør en romantisk tur på hotell, til London eller Praha, og kos dere sammen som dere helt sikkert en gang i tiden gjorde.

Men er tenningen borte så er det jo ikke engang sikkert at dette funker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112464-sex-lyst/#findComment-669948
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...