Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvis dere er enige, kan dere vel gjøre hva dere vil. Dere trenger jo ikke fortelle det til alle dere møter...

Tåpelig å vente til dagen hun fyller 16 kun fordi det står i norges lover.

Det må du ikke si, da hvem som helst myndig person kan anmelde forholdet til politiet.

Jeg vet ikke når det foreldes, men ikke før 10 år.

oioioi, en femtenåring vil være veldig lett å presse. hun er ung og uerfaren og veldig stolt over å ha en så gammel kjæreste. Men selv når man er sytten år er ei jente litt umoden til å ha sex... du kan fort ødelegge hennes forhold til sex i mange år fremover ved å introdusere henne for dette allerede nå. Frem til hun er sytten vil lange klemmer, fingerflørting og såvidt tungekyss være mer enn ok til å få orgasmiske følelser. Nyt det du også! Du har enda livet foran deg til å utforske seksualiteten med modne jenter, bare la dem få lov å leve ut puberteten sin først!

Gjest ikke sign

oioioi, en femtenåring vil være veldig lett å presse. hun er ung og uerfaren og veldig stolt over å ha en så gammel kjæreste. Men selv når man er sytten år er ei jente litt umoden til å ha sex... du kan fort ødelegge hennes forhold til sex i mange år fremover ved å introdusere henne for dette allerede nå. Frem til hun er sytten vil lange klemmer, fingerflørting og såvidt tungekyss være mer enn ok til å få orgasmiske følelser. Nyt det du også! Du har enda livet foran deg til å utforske seksualiteten med modne jenter, bare la dem få lov å leve ut puberteten sin først!

Du fikk sagt det helt rett, mener jeg!

Du fikk sagt det helt rett, mener jeg!

Helt feil mener jeg. 15 år er absolutt en fin alder å debutere i. Gjerne før også.

Eneste han bør spørre seg selv om er om han stoler på henne. Og hvordan har tenkt til å legge opp forholdet videre. I forhold til hvordan hennes ønske om å lage helvete for han er...

mvh

Annonse

petter smart

Det må du ikke si, da hvem som helst myndig person kan anmelde forholdet til politiet.

Jeg vet ikke når det foreldes, men ikke før 10 år.

Hvordan mener du de skal bevise at han hadde sex med henne om 9,5 år?

Det er ikke sikkert han blir siktet engang, dersom de er følelsmessig likestillte og/eller de fortsetter forholdet.

Ulv I Faarikaal

Hvordan mener du de skal bevise at han hadde sex med henne om 9,5 år?

Det er ikke sikkert han blir siktet engang, dersom de er følelsmessig likestillte og/eller de fortsetter forholdet.

Nei du sier noe, teori og praksis stemmer ikke alltid.

Jeg mener bare det er godt å vite hva loven sier før man gjør ting.

En 40-åring som svingte seg med en frivillig 14-åring, fikk to år, enda overgrepet var 3 år gammelt.

Mens en 17-åring som hadde seg med en like villig 14 åring fikk ingenting, bare noen formaninger av politiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...