Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vaert sammen med kjaeresten min i ca. 9 mnd naa, han er 28 og jeg 26. For vi ble sammen og vi bare var venner fortalte han meg at han hadde hatt et forhold med en jente 2-3 mnd(sex), mens han var sammen med sin ex ( de var sammen i 4 aar). Han kommenterte at denne elskeren hadde fortalt han at hun elsket han etc (hun var ogsaa sammen med noen, og hadde vaert for mange aar).

Har sett denne elskeren i det siste en del ganger og det har gjort meg ukomfortabel. Kanskje sjalu men vet ikke om det er den rette beskrivelsen.

Fortalte kjaeresten min om det, han sa at jeg kunne ikke la dette plage meg og at at jeg oppforte meg litt som en tenaaring. Han sa ogsaa at han angret paa at han hadde fortalt meg det. Sa ogsaa at det var ikke saa aalreit for han aa hore om dette. Burde jeg bare slappe av mer?

Er fryktelig glad i han og han sier mange ganger at han elsker meg. Har bare saadd et lite tvil i meg, kanskje han gjor det igjen mot meg? Hva tror du? Er jeg paranoid? Kommer dette til aa gaa over?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112517-paranoid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...