Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 naa.

Har aldri hatt en dame,jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal ta kontakt og saant.For sjenert.Men jeg er lynende kjekk og virkelig et godt og sosialt menneske.Jeg motte en jente for noen dager siden,vi ble gode venner og bodde til og med paa hotellrom sammen( av grunner som er for langt til aa forklare her)

Men etter 2 dager sammen skiltes vaare veier,da hun maatte dra tilbake til Latvia... Jeg provde meg aldri med noe paa henne slev om jeg var kaat som et uvaer i naerheten av henne.Burde jeg provd aa ta forholdet forbi vennskap?

Og i gaar motte jeg en annen jente som jeg pratet en del med.Jeg fikk noen klare tegn paa at hun var interesert i meg og jeg vet at hun ville ha sex med meg.Jeg valgte aa avvise henne blankt,noe som forte til at hun fant en annen fyr som hun hadde sex med i gaar kveld.Jeg vil bare paa en maate at det skal vaere noe mer enn bare et onske for sex.Jeg er ikke som andre gutter...

Men jeg er sterkt seksuelt frustrert etter et liv uten sex.Det har vaert i mine tanker,drommer og fantasier siden jeg kom inn i tenaarene.

For tiden griner jeg meg i sovn,naar jeg tenker paa at jeg har latt sjanser gaa forbi,og jeg er redd for at jeg aldri kommer til aa ha sex.

Vet dere hvordan det foles aa lengte etter noe konstant i flere aar.?det er ikke moro. Alt jeg onsker er en snill kjareste,men jeg er redd jeg er domt til et liv i ensomhet. Jeg har lyst aa do.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112533-seksuelt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Ikke tenk så negativt!! Mannen min ventet med sex til han møtte den rette (meg), da var han 24. Han er glad han ventet, mens jeg har det dårlig med at jeg har hatt one night stands i fylla. Best å vente til det er med en du bryr deg om! Synes det er flott du venter! Ikke flaut å ikke ha hatt sex! Jeg synes IKKE det har vært noe godt de gangene jeg har hatt det med en eller annen fremmed.. Det er bare flaut... Vent til du møter en jente du blir glad i! Du har god tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112533-seksuelt-frustrert/#findComment-670608
Del på andre sider

Zoya1365380250

Du er ganske sikkert ikke dømt til et liv i sølibat, søten! ;)

Men du, hvorfor avvise jentene blankt?! Kanskje den jenta også var ute etter noe mer enn sex? Du er ikke alene om det, vettu. Synes igrunn du dømte jenta en smule forhastet, jeg.

Neste gang smiler du vakkert og sier du kunne tenke deg å bli bedre kjent. Vel og merke hvis du har sansen for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112533-seksuelt-frustrert/#findComment-670750
Del på andre sider

Det har ingen hast nei. Når du endelig får sex, så har du jo ikke lenger det å lengte etter... det er kjempebra at du venter på ei jente du blir kjæreste med. At du ikke kun er ute etter et forhold for det seksuelle. Det er et kjempefint utgangspunkt. Men når du møter jenter kan du godt flørte. Fingerflørting, klemmer og kanskje tilogmed et kyss kan ende med et langvarig forhold selv om du gjør det på første daten. Slik unngår du å gi jentene et inntrykk av at du ikke er interessert. Du er ikke nødt å ha sex med ei jente selv om du blir med henne hjem første kvelden heller. Ta deg tid til å finne ut om hun er den rette først. Jenter respekterer gutter som vil sex skal være noe spesielt med en spesiell, slik vet jeg mange som tenker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112533-seksuelt-frustrert/#findComment-670926
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...