Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Taggen1365380484

Tenner vel egentlig på han men alt er liksom blitt en vane.Vet hva som kommer når osv osv.Det høres sikkert helt sykt ut men,under forspillet ligger jeg å tenker"bli ferdi så vi kan komme til selve knulle".Det er jo helt stikk istrid med det man leser,vi jenter "forlanger"lange forspill...men ikke JEG.er jeg helt koko eller???Må få med at når tenninga først er der så har vi deilig sex.Har selv en teori på hvorfor det er blitt slik:Tidligere hadde jeg et stort sex behov(veldig stort)så sa typen min at det ikke var "normalt"å ha sex så ofte som jeg ønsket.Så da skrudde jeg ned på kravene ang sex,spilte kansje litt likegyldig til det¨å ha sex,sluttet å ta insiativet,viste han ikke at jeg var kåt.o.lSå da er min teori :er kroppen min gått inn i en dvale,som forhåpentligvis den kan komme ut av????SAVNER å kjenne blode bruse i kroppen min

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112547-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex på nye steder og nye tidspunkter er absolutt en turn-on i slike tilfeller. Eller sett ham på pinebenken noen dager... frist og flørt og kos, men ingen orgasmer eller penetrering. Da kommer nok sommerfugler igjen. Jeg har også etterhvert blitt veldig fan av selve samleiet, og mindre vorspiel. Har du prøvd å hjelpe deg selv igang, og så bare starte rett på samleie når partneren din er klar? Eller er han veldig fan av vorspiel? Har du ikke noe annet sted enn sengen kan du prøve andre veien i sengen enn dere pleier, på gulvet, eller skaff deg et par håndjern.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112547-sexlyst/#findComment-670921
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...