Gå til innhold

been there? (hjelp...!)

Anbefalte innlegg

Jeg debuterte seksuelt for noen måneder siden (jeg er 18 år), og selv om selve samleiet ikke har vært det helt store enda, så blir det bedre for hver gang (heldigvis). Problemet mitt er at når han er inni meg kjennes det ut som at det presser på endetarmen (eller noe i den duren), og selv om det ikke har skjedd så ligger jeg der og er livredd for at noe skal presses ut... Hva kommer denne følelsen av? Kan det fikses?

I tillegg har jeg begynt å fake orgasmer, rett og slett fordi han noen ganger er så ivrig på å tilfredstille meg at jeg blir øm og lei selv om det er godt, og for at han ikke skal føle seg utilstrekkelig. Men det har resultert i at jeg får fære orgasmer, fordi jeg har begynt å gi meg tidligere...det er litt irriterende. Hva synes folket om det? Er det bra å være litt "selvoppofrende"?

Uansett håper jeg på noen fornuftige svar på det første, for det holder på å gjøre meg gaaaal...

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i natt

Hei.

Noen stillinger får frem den følelsen. Det er naturlig. Husk, det er ikke så langt mellom endetarmen og skjeden.

Jeg får den følelsen når det er like før en vaginal orgasme.

Hvis du vil være helt sikker, kan du passe på å tømme tarmen før samleie. (som om man alltid planlegger et samleie!)

Det er strengt tatt ikke nødvendig, da. Selv om det føles sånn, er ikke tarmen i ferd med å tømme seg. Følelsen er nok litt anderledes, ikke sant?

Ellers vil jeg bare si; ikke fake! Få ham heller over i andre stillinger eller ta kommandoen selv. Lek litt med ham til du er klar for penetrering igjen.

Og til slutt; kanskje et godt råd ville være å la ham stimulere deg til orgasme ved slikking e.l?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-670748
Del på andre sider

Jeg har kanskje fått litt denne følelsen ved samleie bakfra eller fra siden... eneste tipset der blir vel å vri seg litt i en annen stilling, men føler du dette ved misjonær også? det er sikkert forskjell på hvordan man er bygd opp inni såklart, du får teste litt forskjellige stillinger til du finner en du kan slappe av ordentlig i. Ikke spesielt morsomt å føle du må knipe igjen, det ødelegger iallfall for orgasmen.

Jeg vet det er vanskelig i begynnelsen, men du trenger ikke la partneren din gi deg orgasme hver gang. Noen ganger er han altfor stresset, og da ligger man bare der og er fortvilet over at han synes det tar for lang tid. I slike tilfeller er du nødt å ta saken i egen hånd for å si det slik. Det er bare tull at gutten hver gang skal ha ansvaret både for sin egen orgasme og sin. Finn en stilling der du har mulighet til å onanere deg selv samtidig med at dere har samleie. Da blir samleiet dobbelt så godt, (iallfall etter noen års trening), og det er eneste måte å få orgasme samtidig om han ikke skal slite seg ut. (Selv om det for jenter kan være en fordel å komme først, i tilfelle man har lyst å komme en gang til da...) La ham gjerne holde på litt til du kommer igang, men merker du han blir stresset etter en stund med oralsex eksempel så tar du over... bittelitt nedtur i begynnelsen både for ham og deg sikkert, men mye mer avslappende for begge parter etterhvert.

Kos dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-670914
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg fikk ikke orgasme før jeg hadde hatt sex i maaange år, jeg. Så du er heldig om du får det nå:) Men jeg hadde ingen kjæreste da (var 19 da jeg hadde sex første gangen, og ventet lenge til neste gang fordi det gjorde vondt osv.), bare ONS når jeg var full. Kjedelig... Bare slapp av når du har sex; og du kan jo gå på do først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-671261
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Hei.

Noen stillinger får frem den følelsen. Det er naturlig. Husk, det er ikke så langt mellom endetarmen og skjeden.

Jeg får den følelsen når det er like før en vaginal orgasme.

Hvis du vil være helt sikker, kan du passe på å tømme tarmen før samleie. (som om man alltid planlegger et samleie!)

Det er strengt tatt ikke nødvendig, da. Selv om det føles sånn, er ikke tarmen i ferd med å tømme seg. Følelsen er nok litt anderledes, ikke sant?

Ellers vil jeg bare si; ikke fake! Få ham heller over i andre stillinger eller ta kommandoen selv. Lek litt med ham til du er klar for penetrering igjen.

Og til slutt; kanskje et godt råd ville være å la ham stimulere deg til orgasme ved slikking e.l?

Man MÅ ikke få orgasme hver gang man har sex! Og ikke alle slikker..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-671263
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Fortsetter du slik du gjør nå kan jeg garantere deg at det bare blir dårligere for hver gang.

At det ikke er det estore er faktisk ikke hans ansvar/skyld, du må også gjøre noer her. Å fake orgasmer er det dummeste du kan gjøre, trodde kvinner hadde innsett dette. Hvordan skal det bli bedre når han tror han gjør alt riktig?

Fortell han at din orgasme er ditt ansvar og fortell han hva han skal gjøre. Si også at orgasme ikke er så viktig for deg som det er for han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-671407
Del på andre sider

Man MÅ ikke få orgasme hver gang man har sex! Og ikke alle slikker..

Woooh...det er visst mye jeg ikke kan... Jada, jeg veit at jeg ikke MÅ få orgasme, og for å være helt ærlig så er jeg mer opptatt av hans orgasme enn min! Men det blir så mye pes...og dere gutter virker av og til å være så avhengige av å vite at dere er mann! Jeg har blitt flink til å komplimentere ham synes jeg, for selvfølelsen hans fordi jeg er glad i ham - og de komplimentene trenger jeg heldigvis ikke å fake :)

Og hvorfor så mye pes på slikking? Det er jo deilig, men selv har jeg DEN terskelen jeg må over før jeg kan suge ham...er det rart? Åssen er det, er det OK å kline etter oralsex? For det har jeg SERIØSE problemer med...!

??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-671910
Del på andre sider

Woooh...det er visst mye jeg ikke kan... Jada, jeg veit at jeg ikke MÅ få orgasme, og for å være helt ærlig så er jeg mer opptatt av hans orgasme enn min! Men det blir så mye pes...og dere gutter virker av og til å være så avhengige av å vite at dere er mann! Jeg har blitt flink til å komplimentere ham synes jeg, for selvfølelsen hans fordi jeg er glad i ham - og de komplimentene trenger jeg heldigvis ikke å fake :)

Og hvorfor så mye pes på slikking? Det er jo deilig, men selv har jeg DEN terskelen jeg må over før jeg kan suge ham...er det rart? Åssen er det, er det OK å kline etter oralsex? For det har jeg SERIØSE problemer med...!

??

Oralsex har mye med tenning å gjøre. Jo mer tent jeg er, jo bedre er det. Og viktig, det aller aller beste er å utføre oralsex på en gutt når han kommer rett fra dusjen. Da er den myk og god. Men jeg liker det kun når jeg selv har fått lyst til det, ikke å bli bedt om det. Det beste er å utføre oralsex sammen. Legge seg på siden med hodet i hver sin ende og kose med hverandre. Velge selv om man vil bruke tunge eller fingre... Da tenner jeg iallfall, og da blir oralsex bedre for begge parter. Når man så er sinnsykt tent spiller det ikke så mye rolle om man kliner, men det er best når man er skikkelig opphisset. Og jo mer erfaring og slikt... det kommer mer med alderen. Oralsex er dessuten ikke så godt om det skjer ved hvert eneste forspill...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-672092
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Tror du kan se langt etter orgasme med så lite erfaring... Å fake er bare dumt. Med litt mer erfaring på baken vet dere begge at mange kvinner har problemer med orgasme under samleiet.

Komminikajson er nøkkelordet - og du bør benytte deg mer av det... Si at du blir øm osv. ikke fake for å få han til å gi seg. Det er ikke guttens feil at det ikke går for jenta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112570-been-there-hjelp/#findComment-672172
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...