Gå til innhold

Ensom....

Anbefalte innlegg

Gjest ensomogtrist
Skrevet

Føler meg så ensom. Familie og venner er blitt fjernere. De har liksom så mye annet å drive med. Vi er ikke så aktuelle å dra med på noe lenger.

Hva kan det være tro, noen som har litt peiling på sånt?

Hva er galt med oss (Jeg og min mann?).

Kan det være fordi vi får barn snart?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solist
Skrevet

Ingenting er galt med dere - det bare blir sånn når man blir eldre. Alle pådrar seg forpliktelser, hver på sitt hold, og har ikke så mye tid og ressurser til overs lenger.

Trøsten må være at du tross alt har en å dele livet med. Snart blir dere dessuten 3, og da kanskje det blir dere som ikke lenger har tid og ork til å være så sosiale.

Dessuten går slike ting ofte i bølger.

Skrevet

Ingenting er galt med dere - det bare blir sånn når man blir eldre. Alle pådrar seg forpliktelser, hver på sitt hold, og har ikke så mye tid og ressurser til overs lenger.

Trøsten må være at du tross alt har en å dele livet med. Snart blir dere dessuten 3, og da kanskje det blir dere som ikke lenger har tid og ork til å være så sosiale.

Dessuten går slike ting ofte i bølger.

Sån har jeg og typen det også. vi er ens stor venne gjeng. Vi blir liksom holdt uten for nå:( venter barn. vi er unge. Men syns det er råttent gort. er de ikke venner da eller??

det skal ikke være lett..

og det verste er at eg blir holdt mer uten for en han.. Men han vil ikke bli med når eg ikke får være med. de er veldig flinke te å finne på ting jeg ikke kan bli med på,siden eg er gravid. har liksom ingen lenger. er ganske sur på denne "venne" gjengen..

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vet du hva? Det kan være det at du rett og slett føler det slik fordi du er gravid. Kanskje du merker det bedre nå siden du sikkert er LITT mer hindret nå enn til vanlig. Men bare vent til babyen kommer. Da blir det stas skjønner du.

Da jeg gikk gravid syntes jeg plutselig til ALLE var ute absolutt HELE tiden, og jeg fikk ikke være med. Men de var jo ikke det. Det var bare det at jeg ikke kunne eller orket. Men da jeg midtveis i svangerskapet følte meg bedre, ringte jeg og sa at dersom de skulle ut VILLE jeg være med. Og meldte meg som sjåfør- tror du jeg var poppis eller? he he he. Men nå er jeg hjemme med en liten en, så nå er jeg litt hindret igjen da kan man si- men med glede.

Skrevet

...kanskje er litt deprimert? Ordvalget ditt sier meg det. Man har lettere for å få en depresjon når man er gravid, enn ellers. Da sender man kanskje ubevisste signaler som får andre til å trekke seg unna. Ta kontakt med de du savner mest og si hvordan du føler det, det går alltid bedre enn man tro! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...