Gå til innhold

Slankeplaster

Anbefalte innlegg

sma1365380523

Leste for en tid tilbake om et slankeplaster i et ukeblad. Det var sjøalger i det.

Har noen av dere prøvd dette?? jeg trenger litt tips ang. slanking. Nå har jeg hatt planer i over 3 år om å begynne å slanke meg, men vekta har bare økt og økt... (jente, 20 år, veier over 110 kg i dag...) Har tenkt å ta det over lengre tid, spise ofte og sunt. Men jeg trenger litt drahjelp for å sette igang.

Dessuten er det en del sykdommer som sniker rundt hjørnet om jeg ikke kommer igang nå...

Har noen tips om ulike slankemidler, som hjelper??

Det finnes ikke slankekurs her jeg bor, så det er utelukket

på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112633-slankeplaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reductil kan hjelpe. Kontakt din lege for å sjekke om du fyller kravene for å få det legemiddelet.

I lengden må du selvfølgelig legge om kostholdet og aktivitetsmengden må øke!

Melder man seg inn i et treningsstudio kan en få god hjelp til å legge om livsstilen. Eller man kan starte eller bli med i en turgruppe eller sykkelgruppe.

Ernæringsfysiolog kan du også få hjelp av om du har behov for det. Henvisning får du av din lege.

Dessverre fins det ingen vidunderkurer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112633-slankeplaster/#findComment-671293
Del på andre sider

Gjest reductil

Reductil kan hjelpe. Kontakt din lege for å sjekke om du fyller kravene for å få det legemiddelet.

I lengden må du selvfølgelig legge om kostholdet og aktivitetsmengden må øke!

Melder man seg inn i et treningsstudio kan en få god hjelp til å legge om livsstilen. Eller man kan starte eller bli med i en turgruppe eller sykkelgruppe.

Ernæringsfysiolog kan du også få hjelp av om du har behov for det. Henvisning får du av din lege.

Dessverre fins det ingen vidunderkurer..

Jeg har gått på Reductil i to måneder .... måtte slutte pga at pulsen min ble for høy.

Jeg vil bare si at heller ikke med denne tabeletten får en noe gratis, det er ikke bare å ta tabeletten å tro at en går ned, en må allikevel "jobbe med saken" selv, legge om kostholdet, ut å trimme hver dag osv.

Reductil er en tabelett med MASSE bivirkninger, kontroll hos legen hver 14.dag i tre måneder for å måle blodtrykk og puls, stiger dette og ikke vil ned igjen må en altså slutte med dem.

Slankeplaster, slanketabeletter (uten resept) bør du holde deg laaaaangt unna, det er BARE HUMBUG hele greia.

Det finnes ingen lettvind måte å gå ned i vekt på, du må jobbe selv med å legge om kostholdet, kutte ut snop, brus o.l., OG du må ut å gå iallefall 4-5 dager i uken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112633-slankeplaster/#findComment-671375
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...