Gå til innhold

hva er dette??

Anbefalte innlegg

thomas691365380529

Kjæresten min og jeg hadde sex for to dager siden. Problemet er det at, vi hadde sex i bilen, der ho satt oppå meg. Vi holdt på ganske fort og hardt, hun hadde ikke noen form for smerter eller noe. Så etterpå når jeg tok av kondomen, så var det blod på den, fingrene mine og ganske mye på magen rett over penis. Det kom en del blod, men det rant ikke. Hun hadde mensen for en 2 uker siden. Hun hadde heller ingen smerter under eller etter samleiet. Jeg er bekymret. Er det noen som vet hva som har skjedd?? Dagen etter denne kvelden var jeg inne i henne i 3 minutter og når jeg trakk meg ut for å se om det kom blod, var det litt blod på penis. Noen sier at det er mellomblødning eller blodkar. Hva er dette og er det farlig å ha sex når hun blør? Bør vi vente eller hva anbefaler dere? Hva kan vi eventuelt gjøre eller ta for å forhindre det?

Takker for svar!! Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112743-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillemy30

Hei!

Har selv hatt denne form for blödning etter samleie som forelöp ganske fort og hardt. Trodde först at det kunne väre etterblödninger fra mens, men da det skjedde igjen tok jeg kontakt med min gyn. Det viste seg at livmortappen min var veldig irritert og hadde en infeksjon. Jeg fikk da tabletter (som jeg ikke husker navnet på), og har ikke hatt problemet siden. Dette kan lett skje om man holder på veldig hardt og du stöter bort i livmortappen til kjärsten din. Om blödningene fortsetter etter "medusinkuren", kan man også fryse bort litt av livmortappen slik at du ikke kommer bort i den ved samleie. Iflg. min lege et inngrep som er gjort på 1-2-3...For min del var ikke disse blödningene noe farlig, men veldig ubehagelig og ikke så veldig koselig. Men en tur til legen, om dette fortsetter er nok å anbefale.. Slik at saker og ting kan utelukkes...cyster, celleforandringer etc. (Ikke for å skremme dere på noen måte..)

Håper svaret har gjort deg/dere litt klokere....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112743-hva-er-dette/#findComment-671978
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...