Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shedevil

Takker! :-)

Vet du det tenkte jeg også tidligere. Ei jeg gikk i klasse med ble tidlig sammen med en ca 12 år eldre enn henne,noe jeg da aldri kunne tenke meg! "Flott for henne,men det der kommer -aldri- jeg til å finne på!"

:-) Hun er forresten både gift og har barn nå med samme fyren...

HMMM!!

Du skriver inn her- hvilket tyder på at noe ikke er som det skal. Enig i det?

Men når folk her prøver og si det de mener til deg..så ender du opp med og "forsvare forholdet"- høres jo ut som om du har mer peil på hvordan du skal løse dette selv- enn på oss som gir deg vår mening!!

Ikke ta deg så nær av alt som blir sagt her- aldersforskjell etc....det var du som skrev inn hit- og da må du forvente pos og neg svar..

Lykke Til-- igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112776-riktig-forum/page/2/#findComment-675587
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Archanez

HMMM!!

Du skriver inn her- hvilket tyder på at noe ikke er som det skal. Enig i det?

Men når folk her prøver og si det de mener til deg..så ender du opp med og "forsvare forholdet"- høres jo ut som om du har mer peil på hvordan du skal løse dette selv- enn på oss som gir deg vår mening!!

Ikke ta deg så nær av alt som blir sagt her- aldersforskjell etc....det var du som skrev inn hit- og da må du forvente pos og neg svar..

Lykke Til-- igjen...

Joda,men det jeg blir grinete over er at jeg søker tips på et konkret spørsmål(lite kvalitetstid),også får jeg noe som er meg totalt uinteressant(pjatt om aldersforskjell) tilbake. Det -er- ikke det jeg lurer på....!! Og når jeg ikke spør om det så er det meg klinkende likegyldig hva andre mener om det..

-Derfor- tar jeg meg nær av det! For da må jeg bare kaste bort masse tid på å lese gjennom mye søppel å finne fram til de som faktisk seriøst henvender seg til meg.

Selvfølgelig forsvarer jeg forholdet vårt,ellers hadde jeg vel ikke giddet stresse med å få hjelp til det`??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112776-riktig-forum/page/2/#findComment-681184
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...