Gå til innhold

plages med utseende-små bryster

Anbefalte innlegg

Gjest litt "ekkelt"
Skrevet

hei.jeg er en jente som har liten B i BH størrelse. jeg synes det er litt "ekket" med slike små bryst. kjæresten min har slike komentarer som"du har store bryster",bare for å gjøre meg glad.jeg skjønner jo at han ikke synes de er store men prøver å være omtenksom. hva skal man gjøre for å føle seg bedre? eeh,man er jo omringet av kløfter,så man føler seg vell liten iblant.vet jeg ikke er den eneste.

Videoannonse
Annonse
Gjest fins eklere ting
Skrevet

enten må du godta at du er som du er, eller så får du legge inn silikon som mange med "kløfter" har gjort.

Ørkenvandreren
Skrevet

Tro ikke at meget store bryster er noen dans på roser, heller. Rygg- og nakkeplager, og dårlig utvalg i BH'er, som starter på 600,- og oppover i spesialforretninger.....

B-cup høres helt greit ut, men er egentlig ganske uinteressant. Hvis typen din er glad i deg, så er det på bakgrunn av din personlighet og adferd. Hvorvidt du har store eller små bryster er ganske sikkert revnende likegyldig for ham. Men om det får deg til å føle deg bedre, vet jeg ikke....

serendipity
Skrevet

Visst er det mage flotte jenter med "kløfter" som er pene for guttene å se på, men de har da ikke ditt hode på toppen, og det var vel det han så først hos deg!!!

petter smart
Skrevet

Hva med de som har A?

B er ikke spesielt lite. Jeg liker middels pupper (som B), blir de for store er de enten falske (og det er det verste som fins) eller så henger de langt ned på knærne.

Hvorfor tror du ikke kjæresten din når han sier de er store nok og at han liker dem? Stoler du ikke på han.

Har du ikke større (no pun intended) "problemer" så er du rimelig heldig.

Skrevet

Jeg har såvidt nok til å fylle en A-cup, og er etter hvert ganske fornøyd med det.

Tidligere var jeg veldig opptatt av store bryster, og syns alltid at det som sikkert folk tenkte når de traff meg var: Jøss, hun hadde jammen små bryster!

Men vet du hva? Så begynte jeg å tenke at jeg er GLAD for at ikke det første folk ser på hos meg er brystene. De ser meg i ansiktet. Og hører det jeg sier. Har venninner som plages av at de har naturlig store bryster og synes alltid at folk glor på de og at de ikke blir tatt alvorlig.

Etter å ha ammet to barn er brystene mine fortsatt fine. De er små som tidligere, men henger ikke, og samboeren min elsker de og sier han ikke vil jeg skal legge inn silikon.

En venninne av meg som hadde like små bryster som meg la inn silikon. Hun var veldig fornøyd selv, og viser de nå frem titt og ofte og ikke minst har hun en ekstrem kløft. Jeg må si hun er blitt rent vulgær etter å ha tatt den operasjonen. En gang hun var på besøk dro hun opp genseren og viste de til en av mine gjester!!

Ikke legg inn silikon, prøve heller å blir fornøyd med deg selv slik du er. Husk også at de som legger inn silikon må skifte ut innleggene hvert 10. år, samt at innleggene kan lekke, og det å operere er faktisk noe som er ganske farlig å gjøre.

Vær glad du har en flott type som liker deg slik du er!

Skrevet

Personlig synes jeg du skal være glad for at du ikke har større bryster enn "liten" B-størrelse.

Selv synes jeg det er penest og mest sexy, og de holder som regel fasongen vesentlig bedre enn større bryster gjør etterhvert som du blir eldre.

Jeg vet det er mange gutter som har samme smak som meg, og uansett størrelse - så vil det alltid være noen som synes en annen størrelse er "bedre".

Ikke minst er det også slik at de aller fleste gutter synes kjærestens bryster er flotte - og de mener det!

Gutter er nok mest opptatt av at det faktisk er bryster - og ikke så mye hvor store de er eller hvordan de ser ut:-)

Gjest ikke sign
Skrevet

Snart blir det populært å være naturlig.. Ekte bryster; små eller store, er best å ta på. Vær deg selv. Stygt med de som tar silikon og har arr under brystene.. det er ekkelt det!

Gjest ikke sign
Skrevet

Kjæresten din liker deg jo for den du er, som du er!

Gjest Pricilla
Skrevet

b er fint det! jeg har selv D og sliter med å finne BHer som passer og som ser ok ut. De passer jo til kroppen min da, ikke det, men skulle gjerne hatt en str. mindre. De er bare i veien jo! ; ) Ikke kan jeg løpe uten å få vondt, ikke kan jeg gå med stroppløse kjoler uten Bh, mange topper jeg ikke kan bruke fordi de krever små diskre BHer eller ingen BH. Så vær fornøyd med det du har. De passer sikkert perfekt til kroppen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...