Gjest tenker litt på det sånn av og til Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Eller er det slik at "alle" har gått over til FUB sitt forum? I så fall synes jeg det er kjempetrist. Først og fremst fordi FUB har reklamert for sitt nye forum HER inne, og det synes jeg er litt sjabert. Dette forum har eksistert i lang lang tid, og synes det er leit at det ikke blir benyttet på samme måten lenger. Synes også at det er rart at de som etterlyser FUB-utspring legger det inn her, spesielt når FUB, har eget forum hvor man kan spør dem om slikt (men for all del, kanskje ikke alle vet om det enda?) Men igjen et tegn på at FUB har brukt DOL som en kilde til å nå ut til brukere og abonnenter, og ikke minst NYE abonnenter. Uprofft? Tør nesten ikke kommentere det mere. Hadde det bare vært så vel at det ikke ble benyttet fordi "flesteparten" hadde fått ønskebarnet så var det jo en ting Er det slik at vi bare skal skrive her når vi har forsøk? Ikke sånn på forhånd? I etterkant? Bare legge inn et innlegg når ønskebarnet har kommet? Ikke om tanker og følelser? Har tidligere sett fra sidelinjen at det har vært litt "knuffing" mellom nick, fra tid til annen, og det er kjempesynd synes jeg. Men det er jo et åpent forum, og man har lov å diskutere det som skulle falle seg inn. Jeg bare lurer, og det får jeg vel lov til? Ha en fortsatt fin sommerdag. 0 Siter
Gjest Sidsel i FUB Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Får jeg lov til å komme med et par kommentarer og et par forklaringer? Vi har stilletiende fått "lov" av DOL til å skrive her og de har også sett det som greit at vi "reklamerer" for vårt nye forum. Da vi la inn en melding om dette på adopsjonsforum ble vi slettet fordi de anså det som reklame. Jeg er en "gammel" DOL-ufb'er selv og har hentet mye støtte og hjelp, i tillegg til nye venner og støttespillere landet rundt. Jeg synes også det er synd at det er så lite trafikk her, og det var vel heller ikke vår intensjon å "ta over" alle som skrev her inne til oss. Ikke desto mindre har vårt forum vært en suksess så langt. Akkurat nå er det veldig stille der også, så det er nok litt pga sommeren. Når det gjelder informasjon som vi gir til medlemmene på andre forum enn vårt eget, så legger vi dette inn på BIM's assistert-befruktning forum og på de to forumene som er på SnartGravid i tillegg til DOL. På disse tre forum'ene er det ettersom jeg kan se mer trafikk enn her. Det har vært noen andre som har reagert på at vi informerer på dette forumet, mens andre synes det er flott at vi gjør det. Når noen legger ut meldinger til oss i FUB synes jeg det er greit at vi også svarer her. Sommerhilsen fra 0 Siter
TrulteGuri Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Får jeg lov til å komme med et par kommentarer og et par forklaringer? Vi har stilletiende fått "lov" av DOL til å skrive her og de har også sett det som greit at vi "reklamerer" for vårt nye forum. Da vi la inn en melding om dette på adopsjonsforum ble vi slettet fordi de anså det som reklame. Jeg er en "gammel" DOL-ufb'er selv og har hentet mye støtte og hjelp, i tillegg til nye venner og støttespillere landet rundt. Jeg synes også det er synd at det er så lite trafikk her, og det var vel heller ikke vår intensjon å "ta over" alle som skrev her inne til oss. Ikke desto mindre har vårt forum vært en suksess så langt. Akkurat nå er det veldig stille der også, så det er nok litt pga sommeren. Når det gjelder informasjon som vi gir til medlemmene på andre forum enn vårt eget, så legger vi dette inn på BIM's assistert-befruktning forum og på de to forumene som er på SnartGravid i tillegg til DOL. På disse tre forum'ene er det ettersom jeg kan se mer trafikk enn her. Det har vært noen andre som har reagert på at vi informerer på dette forumet, mens andre synes det er flott at vi gjør det. Når noen legger ut meldinger til oss i FUB synes jeg det er greit at vi også svarer her. Sommerhilsen fra Hva er UFB? 0 Siter
Gjest Sidsel i FUB Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Sorry jeg mente FUB? FUB er Foreningen for Ufrivillig Barnløse som er en pasient/interesseorganisasjon for og med ufrivillig barnløse. Les mer på http://www.fub.no 0 Siter
TrulteGuri Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 FUB er Foreningen for Ufrivillig Barnløse som er en pasient/interesseorganisasjon for og med ufrivillig barnløse. Les mer på http://www.fub.no Ok, takker for svar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.