Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sånn blir det

Hei igjen du. Jeg kan bare svare ved Suprecur-nesesprayen. Den har jeg brukt ved mine forsøk og har skulle vært tatt 4 ganger daglig. Den kommer i kartong som 2 og 2 og koster ca 1700,- Jeg har ved mine forsøk brukt ca 1 1/2 flaske spray og har da sprayet en mnd. tid ca.

Den virker nedregulerende, for syklusen, startes som regel ei ukes tid før forventet mens, smaker ikke særlig innbydende men det får jo stå sin prøve.

Var det sånn noenlunde dette du lurte på? Jeg vet at det finnes Synerela og sprøyteform for nedregulering også. Dette er jo noe som må diskuteres med lege

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112898-nesespray/#findComment-673592
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei igjen du. Jeg kan bare svare ved Suprecur-nesesprayen. Den har jeg brukt ved mine forsøk og har skulle vært tatt 4 ganger daglig. Den kommer i kartong som 2 og 2 og koster ca 1700,- Jeg har ved mine forsøk brukt ca 1 1/2 flaske spray og har da sprayet en mnd. tid ca.

Den virker nedregulerende, for syklusen, startes som regel ei ukes tid før forventet mens, smaker ikke særlig innbydende men det får jo stå sin prøve.

Var det sånn noenlunde dette du lurte på? Jeg vet at det finnes Synerela og sprøyteform for nedregulering også. Dette er jo noe som må diskuteres med lege

hei takk for svar det var veldig ok. jeg skal bruke synerela, så det er noe forskjeller ser det ut som , for jeg skal bare sparye tre ganger( ??? ), men ellers mye likt.

Takk og god sommer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112898-nesespray/#findComment-674053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...