olahans Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hei, vi er et ungt par som har det egentlig veldig fint og jeg ville ikke byttet det ut med noe annet...men jeg blir stadig avvist når det gjelder sex. gang på gang er det jeg som må ta initaivet og det er slitsomt..i tillegg blir det veldig rutinemessig...stønn. jeg er klar over at menn har en total ulik hormon produksjon enn kvinner (og det er urettferdig)..jeg har faktisk begynt å lure på om hun ikke er tiltrukket av meg lenger eller om det er noen andre menn hun heller "sikler" etter men nekter for det. hilsen frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 oioioi, vane og rutine er ikke bra vet du. jenter har det med å forvente at gutta skal ta initiativet. de liker å miste kontrollen, å bli bestemt over, å bli forført, å føle tryggheten... her må det romantikk til, og siden det er du som har innsett problemet får du prøve å fikse det selv i første omgang. forandre rutinene. det er sommer og sol, løp nakne ut i gresset. -smiler- du kan iallfall gjøre noe romantisk. kjøpe en flaske vin, dra på pinkik, forføre henne på sofaen, ha sex i skogen, bade nakne sammen, sende henne romantiske mailer med dine fantasier, binde henne? du må rett og slett tenne henne. og det er ikke det at vi jenter tenner sjeldnere enn menn, vi blir bare litt fortere lei av gjentagelser, vi gjennomskuer at du har forventet sex i kveld og da blir det kjedelig, vi ønsker sex skal være litt uventet, spontant, fullt av begjær... ta henne med i dusjen? kyss hele kroppen hennes etterpå. massasje... her er det masse å finne på! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-672741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 oioioi, vane og rutine er ikke bra vet du. jenter har det med å forvente at gutta skal ta initiativet. de liker å miste kontrollen, å bli bestemt over, å bli forført, å føle tryggheten... her må det romantikk til, og siden det er du som har innsett problemet får du prøve å fikse det selv i første omgang. forandre rutinene. det er sommer og sol, løp nakne ut i gresset. -smiler- du kan iallfall gjøre noe romantisk. kjøpe en flaske vin, dra på pinkik, forføre henne på sofaen, ha sex i skogen, bade nakne sammen, sende henne romantiske mailer med dine fantasier, binde henne? du må rett og slett tenne henne. og det er ikke det at vi jenter tenner sjeldnere enn menn, vi blir bare litt fortere lei av gjentagelser, vi gjennomskuer at du har forventet sex i kveld og da blir det kjedelig, vi ønsker sex skal være litt uventet, spontant, fullt av begjær... ta henne med i dusjen? kyss hele kroppen hennes etterpå. massasje... her er det masse å finne på! Lykke til! Slik du beskriver det, hun forventer at han tar iniativet, er ledende, finner på noe nytt og spennende +++, er det vel heller hun som burde gjøre noe, da det virker som om det er hun som har et problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-672934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Slik du beskriver det, hun forventer at han tar iniativet, er ledende, finner på noe nytt og spennende +++, er det vel heller hun som burde gjøre noe, da det virker som om det er hun som har et problem. hun har ikke så lyst når han har lyst, hun avviser ham, da er det hennes problem, men han kan jo prøve å hjelpe henne løse det fordet, spesielt siden det er han som har lysten, og dermed også kreativiteten og fantasiene til henne... må prøve å smitte henne med dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-672955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke sign her Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hun har ikke så lyst når han har lyst, hun avviser ham, da er det hennes problem, men han kan jo prøve å hjelpe henne løse det fordet, spesielt siden det er han som har lysten, og dermed også kreativiteten og fantasiene til henne... må prøve å smitte henne med dette. Hei olahans/andre. Hos oss er det jeg som blir avvist (jente). Mannen min er sliten etter jobb, og med små barn er det ikke lett å få tid/fred... Jeg kan si deg at det IKKE er lett å bli avvist! Hun har kanskje ikke behov for sex så ofte? Venninnen min var sammen med en gutt som syntes en gang i uka var fint og nok. Jeg ville hatt noen ganger i uka (aller helst hver kveld!), men det blir kanskje en gang i uka. Men det er heller sjeldent.. Vi har vel sex et par ganger i måneden, og det synes jeg er altfor lite! Føler meg nesten litt unormal siden jeg er jente og maser om sex... Vel, ikke akkurat maser da. Men vil ha det oftere. Kjæresten din synes vel dere har sex nok. Men kos med henne, og se om du kan tenne henne... Jeg skulle virkelig ønske mannen min tok initiativet en gang... Det skjer sjeldent! Jeg merker jo at han tenner på meg, men så er han sliten og trøtt... Ble litt om meg også her, men ville bare si at andre har det også som deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-672975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det er liksom bare sånn det skal være det her. Du må ikke ta det innover deg!! Prøv å ta det med godt humør, hun tenker ikke mer over saken. Men det er klart at hun bør gå med på å ha sex en gang i uken eller to, for ellers kan det vel være at gløden er i ferd med å forsvinne. Men det trenger ikke bety at hun har noen annen! Du må ikke ta det personlig når hun ikke har lyst, eller legge noe mer i det enn det er. Hun har nok bare mindre sexbehov enn deg, og har sikkert mer lyst til å lese eller bare ligge og tenke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-673599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schemrock Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hei olahans/andre. Hos oss er det jeg som blir avvist (jente). Mannen min er sliten etter jobb, og med små barn er det ikke lett å få tid/fred... Jeg kan si deg at det IKKE er lett å bli avvist! Hun har kanskje ikke behov for sex så ofte? Venninnen min var sammen med en gutt som syntes en gang i uka var fint og nok. Jeg ville hatt noen ganger i uka (aller helst hver kveld!), men det blir kanskje en gang i uka. Men det er heller sjeldent.. Vi har vel sex et par ganger i måneden, og det synes jeg er altfor lite! Føler meg nesten litt unormal siden jeg er jente og maser om sex... Vel, ikke akkurat maser da. Men vil ha det oftere. Kjæresten din synes vel dere har sex nok. Men kos med henne, og se om du kan tenne henne... Jeg skulle virkelig ønske mannen min tok initiativet en gang... Det skjer sjeldent! Jeg merker jo at han tenner på meg, men så er han sliten og trøtt... Ble litt om meg også her, men ville bare si at andre har det også som deg... hei olahans... Du er ikke alene om dette her...Jeg er gift(3 år) vært sammen med samme mann i 7 år...Jeg har det oxo sånn...Er jeg heldig så opplever jeg " fyrverkeri" kanskje hver 3. 4. måned........ Jeg trenger bare å ta på han så er det action på gang men,nada skjer...Lykke til..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-674371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 slik har vi det også. jeg avviser mannen min altfor ofte. han blir drittlei det og vi har inngått en "avtale" om at går det altfor lenge mellom hver gang og jeg ikke gidder ha sex ,kan jeg i det minste suge ham. det funker faktisk, og når jeg gjør det så ender det ofte med at vi har samleie alikevel, for jeg får lyst etterhvert... særlig siden det ikke er forventa at vi skal ligge sammen! det er der det ligger hos meg, jeg mister lysten når det "forventes" sex. dette med suginga er jo også en form for sex, og det gjør meg ingenting å gjøre det, selv om det ikke er det beste jeg vet... han blir så glad og fornøyd etterpå, og ha nhar fått meg til å forstå at han har et behov som mann, som må dekkes på en eller annen måte. og å runke aleine blir ikke det samme. jeg er drittreig. hadde ikke han tatt initiativ til sex tror jeg vi hadde gjort det to ganger i året!. men på alle andre omåder har vi det utrolig bra, og ingen av oss er interesert i nye partnere. jeg veit han ønsker seg sex mye oftere, men jeg er rett og slett ikke en særlig kåt person ,ti lhans store sorg.og som de andre her sier: ikke ta det personlig! det betyr ikke at hun ikke elsker deg. man bare utrykker det på forskjellig vis. menn da ofte gjennom sex. fortell dama di" hvordan tror du det føles for meg å bli avvist hele tiden?"- dette sa min mann til meg etter mange år med sex-tørke- og det fikk meg til å tenke. jeg vil jo ikke at han skal være trist! og det skal ikke så mye til! synes hun det er ekkelt å suge kan dere forsøke det i dusjen, mange jenter synes det er enklere da. si klart i fra at du blir LEI DEG av at hun aldri vil, og at det minste hun kan gjøre er å hjelpe deg til det går, og at hun selvsagt ikke trenger ligge med deg hvis hun ikke orker. da får du ihertfall et slags "sexliv" det funka på meg. eller funka og funka.jeg er i grunn like avvisende men jeg gir han ihvertfall en "blow job" i ny og ne- og det er han happy med! men det er dessverre aldri jeg som tar initiativet. når hun har sugd deg en stund og det er like før du kommer, kan du spørre om du får komme inni henne.. det har jeg faktisk ofte lyst til. og så slipper vi å lure på hvor vi skal gjøre av "sølet" ha ha. for jeg vil helst ikke ha det i munnen. kanskje hun blir tent av at du kommer inni henne, ihvertall blir jeg det når jeg har sugd en stund og sett hvor stor og fin han blir- da får jeg plutselig litt lyst alikevel... han spør ofte om han skal ta på meg til det går, men jeg avviser dette også. synes faktisk det er bedre å gjøre det sjøl alene. dette er jo rart, men han har akseptert det. jeg liker ikke at menn fomler og famler med min klitoris. det fikser jeg sjøl. men jeg kan gjerne tilfredstille ham. maser du mye om hennes orgasmer? hvis du gjør det så slutt med det. en annen ide kan være å bestille en glidekrem på internett, det gjorde vi, for jeg var redd for ikke å bli kåt nok. så tar han litt på fingeren og fukter meg før vi har samleie, da blir det alltid deilig uansett. husk at det tar ofte lang tid før jenter blir kåte, derfor er det mange ganger jeg ikke gidder. men med litt av den kremen går det strålende, for jeg blir kåt etterhvert... jeg er kjip på kroppen min jeg vet det, men etter litt vin skal det ikke mye overtalelser til. jeg suger helst når jeg er litt pussa. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-674419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
patriark Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Det er liksom bare sånn det skal være det her. Du må ikke ta det innover deg!! Prøv å ta det med godt humør, hun tenker ikke mer over saken. Men det er klart at hun bør gå med på å ha sex en gang i uken eller to, for ellers kan det vel være at gløden er i ferd med å forsvinne. Men det trenger ikke bety at hun har noen annen! Du må ikke ta det personlig når hun ikke har lyst, eller legge noe mer i det enn det er. Hun har nok bare mindre sexbehov enn deg, og har sikkert mer lyst til å lese eller bare ligge og tenke. Hmmm, det er vanskelig å ikke ta det personelig når en person ikke ønsker å ha sex med deg. De fleste ønsker vel å begjæres i ny og ne? Jeg har tatt det som et nederlag at hun ikke er interessert i sex lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-686253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
olahans Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 slik har vi det også. jeg avviser mannen min altfor ofte. han blir drittlei det og vi har inngått en "avtale" om at går det altfor lenge mellom hver gang og jeg ikke gidder ha sex ,kan jeg i det minste suge ham. det funker faktisk, og når jeg gjør det så ender det ofte med at vi har samleie alikevel, for jeg får lyst etterhvert... særlig siden det ikke er forventa at vi skal ligge sammen! det er der det ligger hos meg, jeg mister lysten når det "forventes" sex. dette med suginga er jo også en form for sex, og det gjør meg ingenting å gjøre det, selv om det ikke er det beste jeg vet... han blir så glad og fornøyd etterpå, og ha nhar fått meg til å forstå at han har et behov som mann, som må dekkes på en eller annen måte. og å runke aleine blir ikke det samme. jeg er drittreig. hadde ikke han tatt initiativ til sex tror jeg vi hadde gjort det to ganger i året!. men på alle andre omåder har vi det utrolig bra, og ingen av oss er interesert i nye partnere. jeg veit han ønsker seg sex mye oftere, men jeg er rett og slett ikke en særlig kåt person ,ti lhans store sorg.og som de andre her sier: ikke ta det personlig! det betyr ikke at hun ikke elsker deg. man bare utrykker det på forskjellig vis. menn da ofte gjennom sex. fortell dama di" hvordan tror du det føles for meg å bli avvist hele tiden?"- dette sa min mann til meg etter mange år med sex-tørke- og det fikk meg til å tenke. jeg vil jo ikke at han skal være trist! og det skal ikke så mye til! synes hun det er ekkelt å suge kan dere forsøke det i dusjen, mange jenter synes det er enklere da. si klart i fra at du blir LEI DEG av at hun aldri vil, og at det minste hun kan gjøre er å hjelpe deg til det går, og at hun selvsagt ikke trenger ligge med deg hvis hun ikke orker. da får du ihertfall et slags "sexliv" det funka på meg. eller funka og funka.jeg er i grunn like avvisende men jeg gir han ihvertfall en "blow job" i ny og ne- og det er han happy med! men det er dessverre aldri jeg som tar initiativet. når hun har sugd deg en stund og det er like før du kommer, kan du spørre om du får komme inni henne.. det har jeg faktisk ofte lyst til. og så slipper vi å lure på hvor vi skal gjøre av "sølet" ha ha. for jeg vil helst ikke ha det i munnen. kanskje hun blir tent av at du kommer inni henne, ihvertall blir jeg det når jeg har sugd en stund og sett hvor stor og fin han blir- da får jeg plutselig litt lyst alikevel... han spør ofte om han skal ta på meg til det går, men jeg avviser dette også. synes faktisk det er bedre å gjøre det sjøl alene. dette er jo rart, men han har akseptert det. jeg liker ikke at menn fomler og famler med min klitoris. det fikser jeg sjøl. men jeg kan gjerne tilfredstille ham. maser du mye om hennes orgasmer? hvis du gjør det så slutt med det. en annen ide kan være å bestille en glidekrem på internett, det gjorde vi, for jeg var redd for ikke å bli kåt nok. så tar han litt på fingeren og fukter meg før vi har samleie, da blir det alltid deilig uansett. husk at det tar ofte lang tid før jenter blir kåte, derfor er det mange ganger jeg ikke gidder. men med litt av den kremen går det strålende, for jeg blir kåt etterhvert... jeg er kjip på kroppen min jeg vet det, men etter litt vin skal det ikke mye overtalelser til. jeg suger helst når jeg er litt pussa. lykke til! tusen takk for din erfaring/svar. vi kommuniserer ypperlig på alle andre områder, men jeg er litt redd for å "presse" henne også.. jeg tror faktisk at om ei skikkelig flott dame hadde sjekket meg opp så hadde jeg ikke klart å si nei...sålenge jeg hadde visst at kona mi ikke hadde fått vite om det...jeg har virkelig behov for regelmessig sex....mens hun vil bare ha kos og klemming. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112905-hvorfor-avvises-jeg-stadig-vekk/#findComment-694050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.