Gå til innhold

Når han ikke lenger vil ha sex???

Anbefalte innlegg

Har hatt kjæreste i noen år nå, og vi har hatt et supert sexliv helt til for et par måneder siden.Nå er han plutselig ikke interessert lenger...Jeg har riktignok sluttet en stund på p-piller men han er vil ikke bruke kondom eller noe.Det er noe som ikke stemmer.Før hadde vi masse sex og nå er det plutselig ingenting. Trodde gutter var "litt"avhengig av sex,eller i hvert fall å få utløsning, men han er ikke interessert i å la meg hjelpe han med det heller lengre.

Ellers er det heller ingenting som tyder på at han vil gjøre det slutt.Syns det hele er litt muffens...

Hva kan være grunnen??? Har prøvd å ta det opp med han men da blir han bare sint og sier at alt ikke bare dreier seg om sex...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112944-n%C3%A5r-han-ikke-lenger-vil-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Alle perioder i et forhold er ikke like... ta det med ro. Han er kanskje stresset, har det travelt... sliten i varmen.. Ikke stress med dette; vet at da blir det motsatt!! Har opplevd det selv.. Snart vil han igjen, men ikke press ham! Kos dere..

Når dette skjedde med meg var det fordi eksen min hadde begynt å gruble på å gjøre det slutt. Han hadde møtt masse nye jenter som sa de hadde lyst på ham og fortalte ham hva de ville gjøre med ham om han var singel. Dette ble for mye for ham, og han fikk vel lyst på disse jentene og ikke meg. Jeg var rett og slett ikke spennende lenger, og tanken på å ikke ha flere partnere enn meg for resten av livet ble uutholdelig. Han ville teste ut flere jenter i senga. Det tok måneder før jeg fikk vite at han ikke ville være sammen med meg lenger, og bortsett fra sekslivet hadde vi det ganske likt som før. Jeg merket iallfall ikke lunten. I ettertid ser jeg selvfølgelig kranglene og hvordan vi "vokste" fra hverandre. Vet du får panikk nå, det kan jo være han er lei eller stresset eller slikt også da, men her må nok en alvorlig samtale til, selv om dette kan trigge et eventuelt brudd.

Annonse

Alle perioder i et forhold er ikke like... ta det med ro. Han er kanskje stresset, har det travelt... sliten i varmen.. Ikke stress med dette; vet at da blir det motsatt!! Har opplevd det selv.. Snart vil han igjen, men ikke press ham! Kos dere..

Takk for alle svar. Tror ikke han han er utro eller at han er direkte lei av meg,for han tilbringer nesten hver kveld med meg, og han har vært ganske stresset i det siste. Kanskje jeg er naiv nå,men jg velger å tro det beste. Han skylder på at han ikke liker å bruke kondom,så vi får se når jeg snart skal begynne på p-piller igjen...

Ellers takk,takk!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...