Gå til innhold

problem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nottinghill

Nei du har vel bare en trekkning mot eldre damer da rett og slett. Det er jo mange jenter som tiltrekkes av menn i 50 årene også. Årsaken har jeg ingen formening om;)

Om jeg ikke har kjæreste/mann når jeg er 50 år håper jeg at jeg treffer på en med din smak og på din alder som kan tenke seg ei "gammal" ei;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11296-problem/#findComment-57587
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Nei du har vel bare en trekkning mot eldre damer da rett og slett. Det er jo mange jenter som tiltrekkes av menn i 50 årene også. Årsaken har jeg ingen formening om;)

Om jeg ikke har kjæreste/mann når jeg er 50 år håper jeg at jeg treffer på en med din smak og på din alder som kan tenke seg ei "gammal" ei;)

Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor kvinner faller for menn rundt 50 års alder. Det er modne menn, trygge, ofte i godt lønnende jobber. De har tid, de kan noe om kjærlighetens og erotikkens kunster.

Så kommer far-datterforholdet også litt inn i bildet.Han er beskyttende og omsorgsfull.

Dette med roen, tryggheten, kanskje også sosial status, betyr en god del for kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11296-problem/#findComment-57666
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er vanskelig å si om det er noe galt med deg. Men har du stilt deg selv spørsmål noen gang om hvorfor du er så opptatt av litt eldre kvinner, gjerne slike som godt kunne vært din mor.

Noen psykologer vil vl si at det du er ute etter ikke er kvinner i seksuelt øyemed men som morserstatninger fordi du ikke fikk nok av denslags da du var liten. Så nå ønsker du å få tatt det igjen på en eller annen måte.

jeg skulle tippe at det i første rekke er pupp du er ute etter, ikke så mye deres underliv. Men hvem vet?

Hva er det du egentlig lengter etter når du ønsker deg sex? Hva slags fantasier går du rundt med i forbindelse med at du tenner seksuelt?

Kanskje vi kan gi deg et bedre svar når vi har fått vite det, hva som rører seg inne i dypet av din sjel, sånn på fantasiplanet, hva du dagdrømmer om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11296-problem/#findComment-57668
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...