Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Girl interrupted
Skrevet

Hvor lang tid kan det ta å få orgasme ved stimulering av klitoris fra første gang man har sex? Forutsatt at man ikke pleier å onanere.Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kan ta fra noen sekunder til aldri....

Skrevet

Jeg tror det kan ta fra noen sekunder til aldri....

40 minutter... ikke noe standardsvar, men et slags normalt gjennomsnitt? dessuten må man ikke røre rett på klitoris da, det er bare vondt, må ha litt hud mellom finger og klitoris helst, eller en tunge... klitoris er som hodet på penis med forhuden dratt av.

Skrevet

40 minutter... ikke noe standardsvar, men et slags normalt gjennomsnitt? dessuten må man ikke røre rett på klitoris da, det er bare vondt, må ha litt hud mellom finger og klitoris helst, eller en tunge... klitoris er som hodet på penis med forhuden dratt av.

Følsomheten kan variere....

Hvorfor nicket snilen?

Skrevet

Hmm...hvordan klarer jeg da å hamre rett på med vibratoren på max? :)

Skrevet

tja..kommer an på hva du bruker , med en vibrator ca. et halvt minutt, eller kanskje bare noen sekunder (hvis du er kåt og ikke holder igjen) samme hvis kjæresten gjør det. sånn er det på meg i hvertfall. ikke berør klitoris hvis du ikke er våt, da gjør det vondt

Skrevet

Følsomheten kan variere....

Hvorfor nicket snilen?

jeg vet sannelig ikke nicket jeg, men sniler er jo veldig søte og sexie dyr da... vakre, smidige, liker dem jeg, gode å spise også. Litt dumt at det er så ufeminint kanskje?

Skrevet

Hmm...hvordan klarer jeg da å hamre rett på med vibratoren på max? :)

om du er kåt og våt så går det meste, men uansett er det ofte litt mer følsomt når andre gjør det, onani har man full kontroll over selv... i dusjen eksempel...

Gjest Daraan
Skrevet

Aldri! Det er det mest sannsynlige..

Ikke på første forsøk lissom. Ikke før du vet "hvor skoen trykker"..

Men så kan du være heldig da. Om du har et mannfolk som vet "hvor skoen trykker".. Evt bare er jævli heldig!

Lykke til!

Gjest Daisy
Skrevet

Like forskjellig som det er forskjellige stjerner på himmelen antar jeg.

Skrevet

jeg vet sannelig ikke nicket jeg, men sniler er jo veldig søte og sexie dyr da... vakre, smidige, liker dem jeg, gode å spise også. Litt dumt at det er så ufeminint kanskje?

Deler nok ikke din entusiasme for sniler generelt da, men fikk jo her en forklaring. Som du sier, ikke direkte feminint... Men hold deg til det nicket, har begynt å legge merke til det nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...