Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nas1365380547

HEI JEG GIFTET MEG FOR CA TO ÅR SIDE. JEG VAR UERFARNE OG DET VAR MIN MANN OGSÅ, MEN VI HAR HATT EN STOR PROBLEM SOM IKKE VI TØR Å TA OPP MED EN LEGE. DET ER SLIK AT MIN MANN KAN IKKE HOLDE SEG MER ENN ET MINUTT DET GÅR KJEMPE FORT OG JEG HAR MISTET LYSTEN PÅ SEX.

VI TENKTE KANSKJE DET KUNNE BLI BEDRE ETTER HVERT, MEN HAR DET GÅTT TO ÅR.TROR IKKE VI HAR HATT SAMLEIE I ET HELT MINUTT ENGANG. HJELP.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113017-et-minutt-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Det er veldig vanskelig å lese hva du skriver når du har caps lock på, i tillegg er det uhøflig, det betegnes som roping når du skriver med store bokstaver på internett.

Han får kose videre med deg etter at dere har hatt sex og det har gått for ham!! Eller han får kose masse med deg før han putter den inn... Han får stoppe opp når han kjenner det nærmer seg, selv om det kan være vanskelig. Men jeg er ingen mann... du får høre fra noen andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113017-et-minutt-mannen/#findComment-673776
Del på andre sider

Gjest sluffy

Han får kose videre med deg etter at dere har hatt sex og det har gått for ham!! Eller han får kose masse med deg før han putter den inn... Han får stoppe opp når han kjenner det nærmer seg, selv om det kan være vanskelig. Men jeg er ingen mann... du får høre fra noen andre.

*ler* trodde først du snakket til meg jeg!! *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113017-et-minutt-mannen/#findComment-673810
Del på andre sider

Annonse

Caps lock eh.

hei. ga på www.hotmail.com og vider tilsex hjelpe midler og vidresex butik og du ga på www.butikk.erotikknet.no og vider spray og kremer og du finer en PROMAX dei koster bare kr99 din man kan bruker mangeganger han kan holder in i over en timer og han kan kjope kondomer du kan kjope same fortnig durex performa DET KNDOMER OGSÅ FOR EN MINTER MAN KAN BRUKER 2 KONDMER HADE BRA

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113017-et-minutt-mannen/#findComment-674228
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Svært mange menn har problemer med å vare lenge nok til at kvinnen blir tilfredstilt via inn- og utbevegelser. De fleste kvinner oppnår orgasme lettest ved stimulering av klitoris.

Det er mange måter å ungå rask sædavgang, for eksempel å bruke kondom eller å bruke bedøvende krem som Zylocain sammen med kondom.

Noen bruker også en teknikk der de klemmer på penisroten eller like under penishodet når de merker det kommer, men en slik teknikk anbefales ikke siden mange synes det gjør vondt å stoppe ejakulasjonen så sent i prosessen.

En forklaring på rask sædavgang er at menn har lært seg et onanimønster fra de er unge. Mange klarer ikke i voksen alder å snu dette innarbeidede mønsteret fordi sex ikke blir forbundet med en lang prosess der det er om å gjøre å bruke tid til å nyte mest mulig. I stedet blir fokus satt på at det hele skal skje raskest mulig. Enden, det vil si ejakulasjonen blir både mål og mening med det å ha sex.

Dette onanimønsteret kan avlæres og erstattes ved å lære seg en ny måte å onanere på. Her har du en kortversjon av hvordan avlæring og innlæring av ny teknikk kan gjøres:

Slik avlærer han et slikt onanimønster: Han onanerer – like før han merker det går, tar han en pause og kniper igjen med musklene i bekkenbunnen. Det er de samme musklene han bruker når han kniper av strålen mens han tisser. Disse musklene trenger trening. Minst 50 knip hver dag, kan gjøre underverker. Han bør gjenta dette flest mulig ganger før han til slutt lar utløsningen komme.

Den samme knipeteknikken kan han senere bruke når dere har samleie. Han trekker seg ut og kniper når han merker det er like før utløsning. Du må være hensynsfull og hjelpe ham med å ta pauser slik at dere unngå friksjon når han er på sitt mest følsomme, dvs. like før ejakulasjon.

Når han klarer å slappe av og er sikker på han har ridd av stormen, fortsetter dere. En slik måte å ha sex på kan i lengden være litt frustrerende for kvinner. Det hjelper om du eller han fortsetter med stimulering av deg, mens han tar sine pauser.

Målet er at han skal klare å styre utløsningen ved å knipe, men at han etter hvert kan knipe mens han er inni deg.

Prøv dessuten å legge vekt på andre aktiviteter enn selve samleiet. Bruk god tid på forspill slik at også du kan bli tilfredstilt. Han kan for eksempel kose med deg med fingre og munn, før dere har samleie.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113017-et-minutt-mannen/#findComment-683369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...