Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste par ukene fått sånne "tak" som gjør skikkelig vondt i venstre side. Ikke i magen, men lenger ut mot venstre. Nå i morges har det vært enda verre. Noen andre som har hatt det sånn? Det er vondt.

Skrevet

Jeg hadde det helt likt igår, det var veldig vond, og stakk som bare f***. Gikk til legen idag, med urin-prøve. Skal tilbake imorgen for å teste om jeg er gravid og ta gynekolog-undersøkele. Jeg går på p-piller, men legen ville teste for sikerhets skyld.

Skrevet

Og forresten, det er bedre igjen nå. Men har vært litt vondt i det siste, og litt idag og. Vil gjerne vite hva som er galt. Men håper å finne ut det imorgen =)

Skrevet

To ting til; Urin-prøven var normal. Og det er liksom litt under magen, til venstre. Tenkte først det kunne vært noe slags urinveisinfeksjon, f.eks blærekattar... Men siden urin-prøven var normal, er det vel ikke det. Hmmmm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...