Sør Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Vel, sør. Når jeg har forstått og lest dine innlegg slik at jeg har den meningen om deg, og har sett att andre har samme mening. Da er det vel heller du som har problemer med å gjøre deg forstått på Norsk, og ikke jeg, med å lese hva som står der ? Du har gitt meg det inntrykket, så er det noen som har problemer med å gjøre seg forstått, så må det jo være deg, som gir meg det inntrykket, eller ?? Du skriver: "å gjøre deg forstått på Norsk" På norsk skrives norsk med liten "n" - hvilket du burde vite får du kritiserer andres norsk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113072-%C3%B8l-vekk-fra-butikkene/page/3/#findComment-676401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammel Dolèr Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Du skriver: "å gjøre deg forstått på Norsk" På norsk skrives norsk med liten "n" - hvilket du burde vite får du kritiserer andres norsk! Herregud sør, gammel er du ? Du synker ned på nivå til 8 åringer når du ikke har noe fornuftig å komme med. Jeg skrev ingenting om rettskrivning, jeg skrev om innhold og forståese av innhold. Dersom du skriver på en måte som gir meg det inntrykket jeg har fått av deg , så har vel du problemet, ikke jeg ? Det er du som skriver, jeg leser og danner meg et inntrykk. Du riser din egen bak ! Og du har bekreftet hva jeg skrev i forrige innhold i tidligere innhold i dag ! Du holder deg til å snakke om individ, og kan ikke ta opp problemer uten å stemple folk når det gjelder innvandrere, mens når det kommer til de eldre, da er det greiet å dra med hele gruppen. Det samme med levestandaren i Norge, som du liker dra frem. Da er du flink til å generalisere, men når det blir lagt tall og fakta på bordet anngående innvandrere, da sprer de hat og du vil kun snakke om enkelt individer slik at det aldri kommer noe særlig fornuftig fra deg i disse debattene. Jeg trodde du satt med kunnskap nok til å diskutere dette, hvertfall har du likt å gi inntrykk av det, men du bare avfeier allt med at det er hatefullt og diskriminerende ! Hvorfor kan du ikke i steden diskutere det på en saklig måte ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113072-%C3%B8l-vekk-fra-butikkene/page/3/#findComment-676419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammel Dolèr Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Herregud sør, gammel er du ? Du synker ned på nivå til 8 åringer når du ikke har noe fornuftig å komme med. Jeg skrev ingenting om rettskrivning, jeg skrev om innhold og forståese av innhold. Dersom du skriver på en måte som gir meg det inntrykket jeg har fått av deg , så har vel du problemet, ikke jeg ? Det er du som skriver, jeg leser og danner meg et inntrykk. Du riser din egen bak ! Og du har bekreftet hva jeg skrev i forrige innhold i tidligere innhold i dag ! Du holder deg til å snakke om individ, og kan ikke ta opp problemer uten å stemple folk når det gjelder innvandrere, mens når det kommer til de eldre, da er det greiet å dra med hele gruppen. Det samme med levestandaren i Norge, som du liker dra frem. Da er du flink til å generalisere, men når det blir lagt tall og fakta på bordet anngående innvandrere, da sprer de hat og du vil kun snakke om enkelt individer slik at det aldri kommer noe særlig fornuftig fra deg i disse debattene. Jeg trodde du satt med kunnskap nok til å diskutere dette, hvertfall har du likt å gi inntrykk av det, men du bare avfeier allt med at det er hatefullt og diskriminerende ! Hvorfor kan du ikke i steden diskutere det på en saklig måte ? Og du har bekreftet hva jeg skrev i forrige innhold i tidligere innhold i dag ! Og jada sør, jeg har skrivefeil her også, men jeg ser innholdet som viktig, ikke skrivefeil. Du klarte å tyde norsk, selv om det sto med stor bokstav eller ? Det skulle stå, at du har bekreftet innholdet i et av mine tidligere innlegg her tidligere i dag, om du skulle ha problemer med å klese en tvetydigt skrevet setning ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113072-%C3%B8l-vekk-fra-butikkene/page/3/#findComment-676427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammel Dolèr Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Bra Sør! Har lest gjennom denne strengen og synes de svarene du gir er bra! Ja ja, det finnes visst en blant de 12% her inne også ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113072-%C3%B8l-vekk-fra-butikkene/page/3/#findComment-676431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.