Gå til innhold

Hva er ditt beste tips til en singel som vil ha sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... hadde du vært dame skulle jeg gitt deg noen tips, men det er kanskje ikke fullt så enkelt for en gutt.

hehe...

Et par småting: vær pen i klærne, få jenter blir med slaskete gutter hjem. Ingen gule kviser, ikke fett hår. Ikke vær overstadig beruset, men sånn passe morsom... At du spanderer _litt_ drikke på jenta kan være positivt, men ikke sjenk henne drita full.

Lykke til.

laguna1365380434

Bortsett fra å være dritkjekk og uimotståelig, mener du?;o)

Se ut som du tar det som en selvfølge at damene liker deg..Men ikke skryt&braut, det er det verste..bah..

Selvsikkerhet(på en cool og tilsynelatende ydmyk måte) sv,. viktig..(med mindre du går for mystisk&misforstått som også, i visse tilfeller kan funke)

Flirt, spander og vær oppmerksom. Le når hun prøver å være morsom! Og vær morsom selv..

Impulsivitet er viktig, ved siden av at du er velstelt og innbydende, så klart..:o)

Ikke vær desperat. Stå rolig og avbalansert sammen med dine kammerater, drikk og se avslappet ut, som om du har full kontroll og ikke er en av disse raringene som hopper rundt på dansegulvet og ser mildt sagt frustrerte ut.

Etter hvert får du, på en helt naturlig måte kontakt med et kvinnemenneske, hvor på du konverserer med henne på en helt normal måte, uten å vise at du er synlig interessert.

Ikke snakk om deg selv. Vær interessert i henne.

Humor er viktig. Få henne til å le men ikke ved å hoppe rundt på gulvet som en gorilla mens du dytter en banan i buksa og synger på gamle Rune Rudberg slagere.

Det funker ikke.

Intelligent humor fungerer derimot. Da blir du litt spennende. Hun forstår at du har noe å fare med.

Eventuelt kan du gjør det enkelt.

Gå bort til 10 forskjellige damer og spør om de vil knulle. Sannsynligheten for at minst 1 av dem sier ja, spesielt om det nærmer seg stengetid og damene ikke har noen å danse med, er forholdsvis stor, eller i det minste til stede.

Ja, ikke spanderer drinker. Det er en uting og noe alt for mange damer spekulerer i.

Gjest ikke undertegnet

du bør absolutt ha nachpiel etter byen.sørg for å ha noe som lokker hjemme: øl, vin peanøtter, kaffe og brus. en liten joint for de som liker det...

ikke et for stort nachpiel! deg og et par tre jenter kanskje. mulig det er greit med en kamerat også, men han må vite når han skal skygge banen. er vanskelig å få med en enslig jente hjem, det blir så opplagt hva dere skal...

har hun med seg en venninne derimot blir det mer ufarlig.

ut i de sene timer når alle har slokna sitter du og jenta igjen og tuller... DA kan det bli noe på deg. men husk at fyllesex ikke alltid er så vellykka da.

husk å vær nydusja og ha kondomer klart. men IKKE mas. og ta et hint hvis hun ikke virker særlig interessert.

ingen orker masete gutter, særlig ikke hvis man er stuptrøtt og helst vil sove. derfor er kaffe bra å ha.

Annonse

Gjest Daisy

Ikke vær desperat. Stå rolig og avbalansert sammen med dine kammerater, drikk og se avslappet ut, som om du har full kontroll og ikke er en av disse raringene som hopper rundt på dansegulvet og ser mildt sagt frustrerte ut.

Etter hvert får du, på en helt naturlig måte kontakt med et kvinnemenneske, hvor på du konverserer med henne på en helt normal måte, uten å vise at du er synlig interessert.

Humor er viktig. Få henne til å le men ikke ved å hoppe rundt på gulvet som en gorilla mens du dytter en banan i buksa og synger på gamle Rune Rudberg slagere.

Det funker ikke.

Intelligent humor fungerer derimot. Da blir du litt spennende. Hun forstår at du har noe å fare med.

Gå bort til 10 forskjellige damer og spør om de vil knulle. Sannsynligheten for at minst 1 av dem sier ja, spesielt om det nærmer seg stengetid og damene ikke har noen å danse med, er forholdsvis stor, eller i det minste til stede.

Ja, ikke spanderer drinker. Det er en uting og noe alt for mange damer spekulerer i.

"Ja, ikke spanderer drinker. Det er en uting og noe alt for mange damer spekulerer i."

Ja, ikke sant!!! Har sett det mange ganger. Og mange av venninnene mine gjør det. Helt tåpelig spør du meg. Typen blir flere ganger spurt om han ikke kan spandere. Det er jo ikke akkurat som om de har lyst til å bli kjent med gutten, de har bare lyst på drikke, GRATIS!

Så jeg gjentar, til alle gutter; ikke spander med mindre du har snakket med henne leeeeenge.

"Ja, ikke spanderer drinker. Det er en uting og noe alt for mange damer spekulerer i."

Ja, ikke sant!!! Har sett det mange ganger. Og mange av venninnene mine gjør det. Helt tåpelig spør du meg. Typen blir flere ganger spurt om han ikke kan spandere. Det er jo ikke akkurat som om de har lyst til å bli kjent med gutten, de har bare lyst på drikke, GRATIS!

Så jeg gjentar, til alle gutter; ikke spander med mindre du har snakket med henne leeeeenge.

Jeg har aldri spandert en eneste drink på en eneste jente, selvsagt med unntak av venninner.

Jeg ville aldri trodd jeg kunne "kjøpe" jenter med drinker. Ikke ville jeg sunket så lavt at jeg hadde prøvd på dette heller.

Jeg vet at mange gutter spanderer i vilden sky, og jeg vet, som sier, at mange jenter spekulerer i gratis drinker med et smil og det å gi en gutt litt ekstra oppmerksomhet.

Jeg fatter ikke at gutter er så tjukke i hue at de går på denne svindelen.

Jeg forstår derimot jentene som lurer dem, selv om det gir dem et aldri så lite "kjøp meg-preg", altså tilnærmede horetendenser.

Nei, så dypt vil jeg aldri synke, og de eneste som eventuelt får drinker av meg er venninner eller kjærester, altså mennesker man kjenner og som man ikke spanderer på fordi man vil ha noe tilbake.

one night stand er da ikke noe å trakte etter? er det virkelig bare sex du vil ha og ikke et fast forhold som etterhvert leder til fast sexualpartner? om du er jomfru så vil da ikke et one night stand være noe spesielt å trakte etter... nei, let heller etter jenter som er noe å satse på, og utsett sexen noen uker.

Gå bort til bardisken for å kjøpe en pils og prat hyggelig med en du synes virker sympatisk. Gi gjerne noen komplimenter, ikke overdriv da. Sett deg på plass igjen og snakk med damen neste gang du skal ha noe. Da vil du antagelig oppdage at om hun er interessert.

Om hun vil bli med deg hjem, er en helt annen sak :o).

Lykke til neste gang

Dersom du følger noen av tipsene som er gitt under her, og får et ONS, så anbefaler jeg deg (dersom det var godt) å foreslå å gjenta det. På den måten kan du få en fast elskerinne, også slipper du det samme maset hver gang du vil ha sex.

Gjest Daisy

Jeg har aldri spandert en eneste drink på en eneste jente, selvsagt med unntak av venninner.

Jeg ville aldri trodd jeg kunne "kjøpe" jenter med drinker. Ikke ville jeg sunket så lavt at jeg hadde prøvd på dette heller.

Jeg vet at mange gutter spanderer i vilden sky, og jeg vet, som sier, at mange jenter spekulerer i gratis drinker med et smil og det å gi en gutt litt ekstra oppmerksomhet.

Jeg fatter ikke at gutter er så tjukke i hue at de går på denne svindelen.

Jeg forstår derimot jentene som lurer dem, selv om det gir dem et aldri så lite "kjøp meg-preg", altså tilnærmede horetendenser.

Nei, så dypt vil jeg aldri synke, og de eneste som eventuelt får drinker av meg er venninner eller kjærester, altså mennesker man kjenner og som man ikke spanderer på fordi man vil ha noe tilbake.

Godt svar, SDD!

Annonse

Gjest annesilje

Det funker ikke.

så du har funnet ut det du også asså? synes det er en fin måte å skaffe seg drikke på jeg..

mange lettlurte gutter der ute;)en av dem du altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...