Gå til innhold

Store Tannproblemer

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ein gutt på 24år som har store tannlege skrekk og for noen år siden var jeg inne til narkose på sykehuset og trekket nesten alle tennene mine og di lovet da at di sko setta inn nye men det gjorde di ikke og nå sitter jeg her med 6 små ødelagte tenner nede og ca 9 tenner oppe eller vet ikke om eg ska kalla det tenner..

Eg klarer ikke å eta annet en suppa for da er eg redde mer tenner ska knekka..

Så det hovedproblemet er at ingen tannleger vil søka meg inn på narkose for di meiner at eg må setta inn tenner hos vanlige tannlege eller hos lystgass,eg har prøvd lystgass og det hjelper ikke...så hva kan eg gjøra??for eg blir så deprimerta av at eg ikke kan smila..og at folk hele tiden spør hva som er gale med tennene mine:(

Jeg har lest at folk som har hatt mindre problem en meg har fått satt inn tenner under narkose så hvorfor kan eg ikke det da??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113169-store-tannproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Richard..

Syntes så synd i deg. Ta å send dette brevet til din lege eller tannlege. Du har krav på narkose hvis du har skikkelig tannlegeskrekk. Ta omså å få bekreftelse hos psykolog. Stå på! Gjør det NÅ! Få tennene fikset og bynn å lev igjen!

Ønsker deg handlekraft og et fint smil etterpå:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113169-store-tannproblemer/#findComment-680059
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...