Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei dame på 28 år som de siste par åra har begynt å få en hvit, meget tynn "utflod" i skjeden innimellom. Den kommer for det meste når jeg har sex, men også noen ganger ellers og. Jeg er nesten alltid "fuktig" i skjeden, men når denne "utløsningen" kommer blir jeg klissvåt i trusa! Mannen min klager ikke, men jeg synes det kan være ubehagelig innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eggløsning? har du ikke hatt det før? beste dagen i måneden å ha sex vet du, og skumleste om du ikke vil ha barn. jeg tror det er eggløsning jeg...

Gjest Hel72
Skrevet

eggløsning? har du ikke hatt det før? beste dagen i måneden å ha sex vet du, og skumleste om du ikke vil ha barn. jeg tror det er eggløsning jeg...

He he :-) Så hun har ikke hatt eggløsning mer enn de siste par årene, i en alder av 28 ???

Gjest shedevil
Skrevet

He he :-) Så hun har ikke hatt eggløsning mer enn de siste par årene, i en alder av 28 ???

UFFF!!!

LATTERKICK A Hel72!!!

Det er vel ganske vanlig at vi kvinner har noe som kalles "utflod"- det er det er...

Og eggløsning har du vel hatt en go stund får jeg håpe...

Leer sorry asså!!

Skrevet

Eggløsning har jeg da hatt én gang pr. mnd. i 14 år - men da har jeg en tykk utflod, så det er IKKE det!! Denne hvite vesken kommer oftere enn en gang i mnd. og har kun vart i et par år, og "vanlig" utflod har jeg da også som alle andre. Har hørt at noen jenter får en væske ved kåthet akkurat som det fra gutter kommer sæd...kanskje det er er noe slikt!?!?

Gjest Hel72
Skrevet

UFFF!!!

LATTERKICK A Hel72!!!

Det er vel ganske vanlig at vi kvinner har noe som kalles "utflod"- det er det er...

Og eggløsning har du vel hatt en go stund får jeg håpe...

Leer sorry asså!!

Le ikke AV meg, men MED meg, hehe.

Skrevet

Eggløsning har jeg da hatt én gang pr. mnd. i 14 år - men da har jeg en tykk utflod, så det er IKKE det!! Denne hvite vesken kommer oftere enn en gang i mnd. og har kun vart i et par år, og "vanlig" utflod har jeg da også som alle andre. Har hørt at noen jenter får en væske ved kåthet akkurat som det fra gutter kommer sæd...kanskje det er er noe slikt!?!?

Det kan godt være, man blir jo ekstra våt når man er kåt, og dette er jo ofte tynt og hvitt.

Skrevet

HEYYY!!

OK- JEG LER MED DEG JEG....

LEEER FORTSATT JEG....

SOMMERKLEM TIL DEG...

Skrevet

SHEDEVIL IKKE ADHD LEEER...

serendipity
Skrevet

HEYYY!!

OK- JEG LER MED DEG JEG....

LEEER FORTSATT JEG....

SOMMERKLEM TIL DEG...

Tank ju :-)

serendipity
Skrevet

Tank ju :-)

Æsj, jeg så ikke at dette var i tråden, og trodde det var en generell klem, ikek spes. til HEl72. Men kanskje jeg også får en ??

Skrevet

når jeg er kåt pleier jeg også få tynt hvit aktig stoff i trusa.ofte blir trusa/tangaen kjempe fuktig!d er nok svaret!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...