Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er en gutt på 22 år som for ca 3 måneder siden blei ilag med en jente(hun er 19).Vi begynte å ha sex for ca 3 uker siden, og av dem har hun vært bortreist 2 uker.Vi skulle ha sex for første gang dagen før ho sku reise,men da begynte jeg å tenke tanker inni hodet mitt(sånne som: "nu må æ ha den opp, ho ska jo reise imorra)Jeg forklarte hun det, for det om det var litt flaut, men hun forsto meg, og med litt tålmodighet hadde vi sex, noe som gikk veldig bra.Nå når hun har kommet hjem har jeg begynt å tenke sånne tanker igjen, noe som er både frustrerende og irriterende for meg.Jeg har forklart henne det og hun forstår meg noe som jeg trur på.Etter litt tid får vi den bestandig opp, men det er irriterende at det skal være sånn.Hun sier at det ikke er noe problem siden jeg bestandig får den opp til slutt, og siden jeg bestandig klarer å gi henne orgasme når vi har munnsex.

Skal prøve å forklare litt mer hvordan vi har det; Dette er det første ordentlige forholdet jeg har hatt og jeg elsker henne utrulig mye, dette er også hennes første seriøse, så hun elsker meg like mye.Vi har det utrulig godt sammen og ingen av oss er i tvil om at det her er det riktige.Problemet mitt er bare at jeg ikke kan la være å tenke på dette, og det er også så utrulig flaut når man mister ereksjonen når hun suger eller når jeg har den inni henne.Dette er noe som jeg går å tenker på dagen mens hun er på jobb, og som ikke gjør det nå bedre når kvelden kommer.Det rare er at jeg er helt trygg på henne og stoler på henne 100%, noe som ikke burde føre til nervøsitet.Hun er ikke her akkurat nå mens jeg skriver dette, men jeg kommer til å vise henne dette når hun kommer hjem, fordi jeg ikke skjuler noe for henne.Så det hadde vært flott om noen kunne hjelpe meg/oss, for det er så utruli flaut, dessuten er det verste at jeg er redd for å såre henne på noen måter.Hun sier at hun forstår,noe som jeg trur på, men hun er fortsatt jente og kan ikke forstå problemet helt, så derfor hadde det vært flott å få svar fra andre som hun også kan få lese.Uansett hadde det vært en lettelse å fådd råd ifra noen her.Har også tenkt på om litt av dette kan ha med dårlig blodsirkulasjon å gjøre, for jeg har det i hender å føtter, men har hadd det et par ganger før i penis å(jeg har ikke greid å få den stiv mens jeg har runket).

Men mye er nåkk på grunn av psyken.Hadde vært kjempegodt med råd, for jeg klarer ikke å få orntli ro i kroppen på grunn av det her.Men jeg føler heller ikke bestandig at jeg tenker på det heller, men allikavel kommer den ikke orntli opp, så det har vel lagt seg bak i underbevisstheta mi regner jeg med.Heldigvis har vi begge en del galgenhumor, så vi klarer da enda å kødde om det å andre ting mens vi holder på.Elsker henne så mye, så jeg vil bare ha litt råd omså bare for å få roa ned kroppen, for dette kan være frustrerende til tider å det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113233-reisningsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...