Gjest takker for svar Skrevet 20. juli 2003 Skrevet 20. juli 2003 Hei Noen som vet om det finnes melkesyrekapsler å få kjøpt på apoteket. Mener med det stikkpiller for underlivet for å normalisere bakteriefloraen. 0 Siter
Gjest Den gang jeg slet Skrevet 21. juli 2003 Skrevet 21. juli 2003 De var å få kjøpt på 80-tallet i alle fall. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Ja, apoteket har Vivag bl.a. som er melkesyrevagitorier. Altså stikkpiller som skal inn i vagina. 0 Siter
Gjest takker for svar Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Ja, apoteket har Vivag bl.a. som er melkesyrevagitorier. Altså stikkpiller som skal inn i vagina. Tusen takk for svaret. Hater å søke hjelp på apoteket for jeg føler de kjenner meg etterhvert. Har vært der "ørten ganger" og kjøpt medisiner til prøverørsforsøk, gravidetester, bla bla. Da føler jeg det er greit å være "målbevisst" og vite hva jeg skal ha i dette ærend. Tusen takk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.