Gå til innhold

Hennes og hans toer'e

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnelig toer-peller
Skrevet

Jeg har et syn på en sak, og jeg lurer på om det kan stemme;

- Peller (les:stikker finger oppi) mannen deg i toer'n når dere har sex?

- Peller du mannen din i hans toer når dere har sex?

Evt hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg tror nemlig det første er mer vanlig enn det siste, men _vet_ ikke....

Videoannonse
Annonse
Gjest schmack!!
Skrevet

Det er vel ikke helt vanlig at normalt utviklede mennesker driver og peller i hverandres endetarm.

Skrevet

Det er vel ikke helt vanlig at normalt utviklede mennesker driver og peller i hverandres endetarm.

Ei heller er det normalt at dagens avanserte mennesker, som står såpass høyt på utviklingsstigen, i det hele tatt nedverdiger seg til kjødelig forlystelser. Forplantning, som er den eneste intelligente grunn til sex, kan ordnes på et laboratorie uten at man trenger å se hverandre engang.

".................."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ei heller er det normalt at dagens avanserte mennesker, som står såpass høyt på utviklingsstigen, i det hele tatt nedverdiger seg til kjødelig forlystelser. Forplantning, som er den eneste intelligente grunn til sex, kan ordnes på et laboratorie uten at man trenger å se hverandre engang.

".................."

Sex er ikke skittent, det er bare klissete.

serendipity
Skrevet

Han FÅR ikke pelle i meg, og jeg VIL ikke pelle i han...

Skrevet

Jeg fikk ikke pelle på eksen fordi han påsto at han ikke likte det.

Han fikk pelle på meg fordi jeg liker det.

Jeg tror gutter er litt redd for å få homse-stempel.

Skrevet

:-)

"......................."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

"......................."

Det kan faktisk være uhyre klissete. Men deilig.

Skrevet

Tja, i min alder foretrekker man en brødskive med ost, man blir da også så griset på fingrene.

Skrevet

Her peller vi begge to. Men jeg peller kun når han er så kåt at han "glemmer" at han er prippen.

Skrevet

Det kan faktisk være uhyre klissete. Men deilig.

jaja......jeg liker ikke at partneren min peller meg,og han liker ikke at jeg peller han...thats it.MEN jeg liker at han setter penisen i endetarmen min da.....en liten forskjell?=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...