Gjest jente 31 Skrevet 21. juli 2003 Skrevet 21. juli 2003 Hei. Jeg er ei jente på 32år som sliter med og bli gravid.Har fjernet begge egglederne + litt av den ene eggstokken høsten 2002. Har gått på medisiner i 6 mnd. Fryst ned 4 egg og har hatt 1 forsøk. Er sliten og lei, hvor lenge skal jeg holde på? Synes at jeg vanker på sykehuset, samt er lei av alle unnskyldninger for venner familie og jobb. Hva skjer med meg..??Hjelp 0 Siter
Liba1365380518 Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Hei! Ja, det er et tøft "game" for både kropp og sjel, dette her. Jeg fikk en knekk etter 1 forsøket (misslykket) fordi jeg ikke viste helt hva jeg gikk til. Jeg tror det er veldig viktig å være inneforstått med at det ikke kan gå bra. Er jo tross alt større sjanse for det enn at det skal bli klaff. Det er vanlig med både 3, 4 og 5 og enda flere forsøk før "den sitter". Mener jeg har hørt en prosent på 70% for å lykkes etter 3 forsøk. Tror også at det er viktig å fokusere på andre ting under forsøket også. Ikke bare sitte i sofan og kjenne og analysere alt for mye:o) Lykke til videre og stå på - en gang lykkes det! Hilsen 0 Siter
Gjest det vilgåbra Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 sånn fælte jeg det og. sykehus inn og ut. prøver i øst og blodprøver og operasjoner i vest. trodde det aldri skulle ta slutt. i dag har jeg en ivf gutt på 3 mnd! og den slitsomme fasen, altså alle ÅRA er helt glemt. nå gleder jeg meg til ny runde faktisk. lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.