Gå til innhold

Nå er jeg frustrert!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest lei&forbanna
Skrevet

Jeg og samboeren min er et ungt studentpar med et barn. Vi bor lant unna foreldre og vi har heller ikke fått så nære venner at jeg tør å be noen om barnepass. Det at vi aldri har tid aleine føler jeg sliter på forholdet vårt.

Mora til samboeren min kommer til helga for å hente sønnen vår. Han skal være hos dem + foreldrene mine i nesten 14 dager. Vi skal jobbe i perioden, men håpet var at vi skulle få litt mer tid til hverandre og kanskje reise bort eni helg.

Så ringer faren til samboeren min og sier at han kommer ei uke på besøk. Midt i den perioden vi skulle ha aleinetid! Jeg får samboeren min til å ringe tilbake for å si at det ikke passa så godt å komme den uka.

Alt virka ok helt til jeg kom hjem fra jobb i går. Da hadde faren til samboeren min ringt tilbake om at han kom likevel og at det ikke gjorde noe at han måtte være aleine her i helga mens vi er borte!!!??? Samboeren min hadde ikke protestert engang!

Nå er jeg skuffa over både samboeren min og faren hans. Jeg har sagt til samboeren min at hvis han heller vil ha besøk av faren sin den uka enn å være aleine med meg så sier det sitt om forholdet vårt. Faren hans har hatt sjansen til å besøke oss flere ganger før, men har ikke kommet. Han er ikke i jobb og kan forsåvidt komme når som helst elelrs i året.

Bør jeg finne meg i dette? Vurderer å kjøpe meg en flybillett og reise litt for meg selv de dagene jeg har fri. Vet ikke helt hvordan jeg skal orke å fortsette et forhold til en som ikke tør å si i mot foreldrene sine.

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Det er vanskelig å si nei til foreldre, særlig hvis man ikke ser de så ofte. Jeg synes det er faren hans som er ubetenksom. Denne gangen kommer dere vel ikke unna, men siden dere sikkert skal være sammen mange år, er det lurt å gjøre det klart at dette ALDRI skal skje igjen.

Gjest pasa20
Skrevet

Forstår at du er irritert, men samboeren din prøvde men han kan vel ikke akkurat nekte faren å komme....

Faren burde tatt hintet og heller kommet når det passet for dere...

Men dere kan vel reise vekk en helg for det om, han kan jo ikke bli sur for det...

Skrevet

Vet du?; jeg synest du skal ringe din svigerfar og si at du ønsker å ha sønnen hans for deg selv disse dagene....

...det er såååå viktig å si fra tidligst mulig hvor en vil at grensene skal gå, også overfor svigers...det har jeg smertelig erfart...siden jeg har toleret alt inntil nå....

...og nå betyr ikke mine meninger noe lenger...

...si ifra, sett deg i respekt og håp at de forstår deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...