Gå til innhold

Olje, laken, etc.

Anbefalte innlegg

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Hei.

Har endelig funnet ut at nå er det skjæra meg på tide å gå til innkjøp av en boks massasjeolje eller tre. Tidligere har vi kun brukt håndklær under massasje, men har blitt anbefalt laken i lakk, vinyl eller PVC. (???) Jeg har ingen erfaring med disse materialene, så hva er det som skiller dem fra hverandre? Har kun sett bilder, og ja, det ser innbydende ut, men er det vanskelig å få vekk "sølet" etterpå?

Én ting til: bør oljen forberedes på noen måte?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne laken har jeg aldri prøvd, så det med vasking osv. kan jeg ikke svare på.

Oljen bør du sørge for at er varm, det liker iallefall jeg godt. Vannbad f.eks er fint.

Det kan jo være pirrende med kald olje også, men det kan også gjøre at man blir mer anspent!

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Sånne laken har jeg aldri prøvd, så det med vasking osv. kan jeg ikke svare på.

Oljen bør du sørge for at er varm, det liker iallefall jeg godt. Vannbad f.eks er fint.

Det kan jo være pirrende med kald olje også, men det kan også gjøre at man blir mer anspent!

Ja, jeg tenkte det samme.

Takk for svar! :)

Skrevet

Ja, jeg tenkte det samme.

Takk for svar! :)

Bare deilig, ikke noe å takke for ;-)

Skrevet

Ja, de lakene høres spennende ut, men jeg har aldri prøvd det.

Oljene derimot, bør være oppvarmet og når du først er på handletur bør du gjerne få med deg noe røkelse. Det, samt dempet belysning, komplettiserer liksom hele opplevelsen.

mvh :)

Skrevet

Nei, det er lett å rengjøre, i alle fall det vi har. Har strikk, akkurat som et stretch-laken. Hvis du får for mye olje, blir det fryktelig glatt da ;-)

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Ja, de lakene høres spennende ut, men jeg har aldri prøvd det.

Oljene derimot, bør være oppvarmet og når du først er på handletur bør du gjerne få med deg noe røkelse. Det, samt dempet belysning, komplettiserer liksom hele opplevelsen.

mvh :)

God idé! Kanskje jeg burde investere i fargepærer også. :) Takk for svar!

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Nei, det er lett å rengjøre, i alle fall det vi har. Har strikk, akkurat som et stretch-laken. Hvis du får for mye olje, blir det fryktelig glatt da ;-)

Det gjør nok ikkeno, inntil en viss grad, selvsagt. :P

Jeg har nå, etter at jeg postet innlegget, hørt at det bare er å skylle lakenet i dusjen. Skal jaggu prøve dette her. Takk for svar, sula!

Skrevet

God idé! Kanskje jeg burde investere i fargepærer også. :) Takk for svar!

Hehe

Ikke dumt! Jeg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...