Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har gått på p-pillen Diane i noen år nå. Istedetfor å ha mensen når jeg skulle ha det, begynte jeg på ett nytt brett istedetfor(skulle på ferie). MEN...jeg har lest i KK en gang at med mindre man skulle bli gravis trengte man ikke ha mensen. Når man går på p-piller får vi jo bare jukse-mensen allikevel! Så...det jeg lurte på: noen som har erfaring med å bare fortsette å ta p-piller, altså: ikke noe mellomrom? Syns jo det her var ganske praktisk jeg da...Har ikke hatt noen småblødninger eller noe, men usikkert på hvor langt jeg kan strekke det...Diane har jo samme pillen hele tiden i motsetning til Trionetta f.eks...

Har til vanlig veldig lite blødning under mensen og aldri smerter av noe slag...Har hørt at når man utsetter mensen på denne måten får man veldig vondt når man får igjen mensen?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113284-utsette-mensen-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Man skal helst ikke utsette mensen over lang tid!! Du skal ha denne "jukse" mensen for å kvitte deg med noen stoffer p-pillen har. Det sa legen til meg da jeg hadde utsatt mensen min i 3 mnd. Hun ble sint...

da er det mye bedre å bruke p-sprøyte og ikke ha mensen i det hele tatt, ellers kommer det en ny p-pille nå hvor du ikke behøver å ha mensen.

ryktene sier at de mennene som en gang fant opp p-pillen mente kvinnene hadde lyst på mensen en gang i måneden, og at de derfor lagde den slik...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...